Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر کلانتری در گفت و گو با مهر، گفت: حدود سه هفته قبل اسامی بازیکن‌های تمدیدی و سربازان مورد نیاز این تیم به مدیریت تیم فجر شهید سپاسی شیراز ارائه شده ولی تاکنون اقدامی برای تمدید قراردادهای این افراد صورت نگرفته است.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: ۱۹ بازیکن که از فصل قبل در این تیم بوده‌اند مورد نیاز تیم بوده و در فصل پیش رو نیز باید از آنان استفاده کرد این در حالی است که برخی از این افراد سرباز هستند و برخی دیگر بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری ادامه داد: نباید بی توجهی مدیران تیم فجر شهید سپاسی باعث شود تا بازیکن‌های اصلی تیم به سایر تیم‌هایی که دارای تمکن مالی خوبی هستند پیشنهادهای اغوا کننده‌ای نیز به آنان می‌دهند منتقل شوند بلکه باید بازیکن‌های مورد نیاز تیم در کوتاه‌ترین زمان قراردادشان تمدید شود.

به گفته کلانتری تاکنون نه تنها هیچ بازیکنی قراردادش تمدید نشده است بلکه برخی از بازیکنان اصلی این تیم نیز در آستانه جدایی از فجر شهید سپاسی بوده و بازیکن جدیدی نیز تاکنون به این تیم اضافه نشده است.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز پیش تر در گفت و گو با خبرنگار مهر نیز در خصوص شایعه پیوستن هافبک استقلال تهران به این تیم گفت: فجر شهید سپاسی شیراز خانه داریوش شجاعیان است و هر زمان که این بازیکن بخواهد می‌تواند به این تیم بازگردد و اگر این بازیکن بخواهد به تیم فجر بیاید مقدمات انتقال این بازیکن را فراهم می‌کنیم.

کد خبر 5286255

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اصغر کلانتری لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی نماز ظهر عاشورا تاسوعای حسینی فجر شهید سپاسی شیراز تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی