Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:47:40 GMT

بازگشت ساعت کار ادارات و بانک های استان فارس به روال قبل

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۱۳۳

بازگشت ساعت کار ادارات و بانک های استان فارس به روال قبل

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا قاسم پور عنوان کرد: ساعت کار ادارات سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها و شهرداری‌ها از اول شهریور ماه به روابط سابق یعنی از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته به علت مدیریت مصرف برق ساعت به ۷ تا ۱۳ تغییر کرده و پنج شنبه‌ها تعطیل اعلام شده بود، اظهار کرد: این شرایط از دوشنبه یکم شهریور ماه به روال سابق باز می‌گردد و پنج شنبه‌ها نیز کارکنان دولت باید در محل کار خود حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین عنوان کرد: متناسب با رنگ‌بندی کرونایی هر شهر دورکاری کارکنان دولت باید اعمال شود.

وی با بیان اینکه مدیران مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، خاطرنشان کرد: در شهرهای قرمز ادارات و سازمان‌ها با ۳۰ درصد در شهرهای نارنجی با ۵۰ درصد و در شهرهای زرد با ۷۰ درصد ظرفیت باید فعالیت کنند.

قاسم پور بیان کرد: تعطیلات شش روزه نیز از یکشنبه سی و یکم مرداد ماه پایان می‌یابد و همه ادارات نهادها و سازمان‌ها، بانک‌ها و مؤسسات عمومی و غیر دولتی باید فعالیت و خدمات دهی را آغاز کنند.

کد خبر 5285947

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی نماز ظهر عاشورا تاسوعای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد

پویش دست‌های مهربان به همت ادارات تبلیغات اسلامی و اموال تملیکی کردستان امروز در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، پویش دست‌های مهربان به همت ادارات تبلیغات اسلامی و اموال تملیکی کردستان بعدازظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این مراسم اظهار کرد: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است.

وی با بیان اینکه ادارات ظرفیت‌های مؤثری برای کاهش فقر جامعه دارند، افزود: همه ادارات باید در این راستا گام بدارند و کمک به نیازمند را مختص ادارات خاصی ندانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ۵۵ هزار کارمند در استان کردستان داریم که اگر کارکنان ماهانه رقمی خیلی ناچیز را برای کمک به نیازمندان قرار دهد می‌توان شاهد افزایش پویش‌های مهربانی و اینگونه کارهای نیک شد.

حجت الاسلام پورذهبی توجه به مؤمنان را جزئی از دین و تدین مسلمانان دانست و اضافه کرد: باید همواره در فکر مؤمنان باشیم و تلاش‌های خیرخواهانه را افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی سازمان اموال تملیکی در راستای تکلیف اجتماعی و به منظور محرومیت‌زدایی اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند کرده است.

وی افزود: ۵۰۰ بسته پوشاک و کفش و لوازم‌التحریر برای خانواده‌های نیازمند تدارک دیده شده که با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و با کمک شبکه‌های مردمی به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از همکاری سازمان اموال تملیکی کشور و استان در راستای اجرای پویش دست‌های مهربان تقدیر کرد.

کد خبر 749818

دیگر خبرها

  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح