Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان‌های استان تهران با خانواده‌های زندانیان قزلحصاردیدار کرد.

به گزارش اداره کل زندان‌های استان‌های تهران، علی رستمی طی دیدار با خانواده دو نفر از زندانیان نیازمند ندامتگاه قزلحصار اظهار داشت: در ماه های اخیر به خاطر تحریم ها و عواقب ناشی از کرونا، خانواده های برخی از زندانیان  دچار مشکلات عدیده اقتصادی شده اند، لذا بر اساس تأکیدات ریاست محترم سازمان تلاش بر این است با سرکشی به منزل زندانیان، تا حدی یاری رسان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندان های استان تهران که به منظور دیدار با خانواده های زندانیان نیازمند و کمک به رفع مشکلات آنان به کرج رفته بود، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی و بحران کرونا که بسیاری از خانواده ها به ویژه خانواده های زندانیانی که نان آور و سرپرستشان در زندان به سر می برد، با مشکلات مالی مواجه شده اند، اهدای کمک های مومنانه می تواند گوشه ای از آلام آنان را رفع کند.

رستمی افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید می باشد و چه خوب است که در شب های ماه پربرکت رمضان به یاری نیازمندان برویم و بهترین زمانی که انسان می تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده هایشان به وجود آورده است. برخی از این افراد، خانواده های آبرومندی هستند و به گونه ای زندگی می کنند که به نظر می رسد افراد بی نیازی هستند و در انفاق پنهانی آبروی فرد نیازمند حفظ می شود.

مدیر کل زندان های استان تهران به همراه مهدی محمدی معاون اداری مالی، علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت و اشکان کمالی مدیر ندامتگاه قزلحصار با حضور در منزل دو نفر از زندانیان و سرکشی خانواده های نیازمندشان ضمن اهدای کارت هدیه و بسته معیشتی، مشکلات آنان را بررسی کرده، مقرر شد برای فرزندان دانش آموز این دو خانواده تبلت و نیز لوازم خانگی اعطاء گردد.

همچنین در ادامه با مراجعه به ندامتگاه قزلحصار در شب نشینی زندانیان حاضر شده، به صورت حضوری مشکلات زندانیان را که اغلب به پرونده های قضایی مربوط می شد، بررسی کردند.

رستمی در پایان این شب نشینی که تا ساعت ۲ بامداد به طول انجامید، گفت: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان زندان ها، طبق برنامه تعیین شده با حضور در جمع شب نشینی مددجویان، ضمن گفتگوی دوستانه و شنیدن درد دلی های آنان تلاش می کنیم مشکلاتشان را تا حد توان حل کنیم. گاهی مددجو فقط کسی را می خواهد که به حرفهایش گوش بدهد. ممکن است همیشه حرف از مشکلات هم نباشد، شاید بخواهد در مورد مسائل روز جامعه صحبت کنیم، این فرصت فرصت گفتگوی خلاقانه را به مددجویان می دهد.

مدیر کل زندان های استان تهران از بخش های مختلف ندامتگاه نیز بازدید و دستورات لازم را در خصوص ارتقای خدمات رفاهی و بهداشتی مددجویان صادر کرد./ ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیر کل زندان های استان تهران خانواده های زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان روز دوشنبه با حضور اعضا هیأت مدیره بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با بیان این مطلب که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و توفیقی والاست که امروز نصیب ما شده است، افزود: یقیناً خدمت در قوه قضائیه به لحاظ جایگاه آن از نظر اجرای عدالت، احقاق حقوق و دفاع از حقوق عامه و تجلی خدمت به مردم، توفیق مضاعفی است که باید غنیمت شمرد.

وی در ادامه گفت: به تبع آن، خدمت در نهاد بنیاد تعاون زندانیان که ارتباط مستقیم با زندانیان به ویژه با خانواده‌های آن‌ها دارد و در مسیر حمایت، رفع مشکلات و توانمند سازی آن‌ها حرکت می‌کند علاوه بر توفیق، دارای آثار و برکات و پاداش اخروی است که باید این فرصت را قدر دانست و در تعالی و توسعه آن کوشش کرد.

این مقام حفاظتی با تأکید بر اینکه برنامه و هدف، ما حفاظت از کل سرمایه‌ها و دارایی‌های دستگاه قضائی است، افزود: صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این دستگاه، که در رأس آن منابع انسانی است همواره مورد تأکید ریاست قوه قضائیه و از توصیه‌ها و راهبردهای همیشگی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه نیز است.

در پایان این مراسم با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون منصوب و از زحمات مدیر قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092144

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی