Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@14:56:51 GMT

آغاز واکسیناسیون وکلای دادگستری مرکز

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۵۴۰

آغاز واکسیناسیون وکلای دادگستری مرکز

وکلای استان تهران از امروز(یکشنبه) و بر اساس جدول زمان‌بندی شده با حضور در محل کانون وکلای دادگستری مرکز، واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین، واکسیناسیون براساس اولویت‌بندی سنی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده و با ارسال پیامک به هر وکیل در محل کانون وکلای دادگستری مرکز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تزریق واکسن ارائه پروانه وکالت و کارآموزی وکلا و کارآموزان الزامی است همچنین برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی، پیامک فقط از طریق شماره ۹۸۵۰۰۰۲۰۷۰۰۸۴۰۰۰ ارسال می‌شود.

طبق اعلام کانون وکلا، جلسات کمیسیون‌های کانون وکلای دادگستری مرکز به علت انجام واکسیناسیون تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ ۱۸ مرداد جلیل مالکی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در نشست خبری گفت: بیش از پنج هزار وکیل و خانواده‌های آنها به ویروس کرونا مبتلا شدند و بیش از ٢٠٠ وکیل در خط مقدم دفاع از حقوق مردم جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: در شرایطی که یکی از خطرپذیرترین اقشار کشور وکلای دادگستری هستند که هر روز در دادسراها، مراجع انتظامی و زندان‌ها در معرض ابتلا به ویروس منحوس کرونا قرار دارند و اقشار بسیاری در فرایند واکسیناسیون در اولویت قرار گرفته‌اند، جای تأسف است که علی رغم درخواست‌های مکرر کانون وکلای دادگستری برای در اولویت قرار دادن وکلای زحتمکش هنوز این درخواست مورد اجابت در ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت و درمان قرار نگرفته است.

مالکی اظهارداشت: مسئولانی که بدون هرگونه دلیل موجه از اولویت قرار دادن وکلا برای واکسیناسیون خودداری کردند باید پاسخگوی مسئولیت مدنی و کیفری خود باشند و نقش آنان در ابتلای این قشر زحمتکش و در معرض آسیب کم نیست و کانون وکلا واقف به این مسئولیت است بنابراین چنانچه در روزهای آینده وکلای دادگستری در اولویت واکسیناسیون قرار نگیرند، کانون وکلا برای تحت تعقیب قرار دادن مسئولانی که در این زمینه نقش داشتند، اقدام می‌کند.

تا کنون ۱۶ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۵۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۵۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۲ میلیون و ۷ هزار و ۵۱۴ دُز رسید.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وکلای دادگستری واکسیناسیون کانون وکلای دادگستری مرکز کانون وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه ماست» برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابت‌های هنری انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد