Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:53:48 GMT

بررسی جایگاه لباسشویی دوو در رده بندی بازار

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۵۵۳

بررسی جایگاه لباسشویی دوو در رده بندی بازار

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به اینکه لوازم خانگی یک کالای مصرفی گران‌قیمت است و شما هر روز نمی‌توانید آن را تعویض کنید، یافتن برندهای قابل اعتماد در بازار لوازم خانگی اهمیت بسیاری دارد. ماشین لباسشویی یکی از این لوازم است که کیفیت شستشو و محافظت از لباس‌ها در آن اهمیت بسیار بالایی دارد و شما باید برند و مدلی را انتخاب کنید که بالاترین کیفیت را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ظرفیت شستشو در ماشین لباسشویی اهمیت زیادی دارد و باید متناسب با تعداد اعضای خانواده و کاربردی که از آن انتظار دارید خریداری شود. ماشین لباسشویی سری Senior دوو که در بازار عرضه شده، علاوه بر اینکه کیفیت شستشوی بسیار بالایی دارد از لباس‌ها به بهترین شکل محافظت کرده، مانع از نخ کش شدن و آسیب‌دیدگی آن‌ها می‌شود، به نحوی که هر روز می‌توانید لذت پوشیدن لباس نو را تجربه کنید. ما برای اینکه به انتخاب بهتر شما کمک کنیم در این مطلب جایگاه لباسشویی شرکت دوو در رده بندی بازار را بیان کرده‌ایم، اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید خواندن این مطلب به درد شما می‌خورد.

جدول مقایسه ماشین لباسشویی دوو با دو مدل خارجی پرفروش موجود در بازار

در بازار پر نوسان امروز خرید انواع لوازم خانگی کمی سخت شده و با توجه به تنوع مدل‌های موجود انتخاب کردن باید با دید باز و دقت بیشتری انجام شود. در حال حاضر مدل‌های خارجی متنوعی از محصولات در بازار وجود دارد اما با توجه به خروج رسمی برخی برندهای مطرح از کشور تامین قطعات این دستگاه‌ها دشوار شده و امکان اینکه بعد از یک خرابی ساده دیگر نتوانید از آن‌ها استفاده کنید وجود دارد. در جدول زیر ماشین لباسشویی سنیور دوو با دو مدل خارجی پرفروش در مرداد ۱۴۰۰ مقایسه شده تا شما راحت‌تر بتوانید جایگاه این ماشین لباسشویی را در رده بندی موجود در بازار مقایسه کنید.

همانطور که در جدول مشاهده می‌کنید با وجود امکانات مشابه، قیمت ماشین لباسشویی دوو سری سنیور بسیار مناسب‌تر از مدل‌های مشابه است و از نظر مشخصات کاربردی هم قابلیت اضافه کردن لباس در مدل X وجود ندارد اما ماشین لباسشویی سنیور این قابلیت را دارد.

همچنین ماشین لباسشویی مدل Y با ظرفیت شسشتوی ۸ کیلوگرمی کم ظرفیت‌تر از سری سنیور است اما قیمت بالاتری دارد که چندان معقول به نظر نمی‌رسد. فراموش نکنید ماشین لباسشویی سنیور در سال ۲۰۲۱ عرضه شده و کلیه قطعات آن در بازار وجود دارد، خدمات پس از فروش این محصول واقعی است و تلاش شده در اسرع وقت خدمات رسانی به مشتریان انجام پذیرد، این درحالی است که قطعات ماشین لباسشویی مدل Y به سختی در بازار یافت می‌شود و در صورتی که نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، ممکن است چند هفته مجبور باشید سراسر شهر و فروشگاه‌های معتبر را برای یافتن قطعات آن جستجو کنید.

ماشین لباسشویی مدل X برنامه‌های متنوع شستشو ندارد اما ماشین لباسشویی‌های سنیور ۱۴ برنامه شستشوی مجزا مطابق با نیاز مصرف کننده دارد.

سایر ویژگی‌های کاربردی لباسشویی سنیور

ماشین لباسشویی دوو سری سنیور در رده محصولات ۹ کیلویی عرضه شده که برای مصرف خانواده‌های ایرانی بسیار مناسب است. این مدل از ماشین لباسشویی‌ها با ۷ حرکت جادویی شستشو لباس را با بالاترین کیفیت تمیز کرده و در عین حال با کمک فناوری شستشو همراه با بخار ضمن از بین بردن کلیه عوامل حساسیت‌زا و بیماری‌زا باعث نرم شدن الیاف لباس و کاهش چین و چروک موجود در آن می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد این ماشین لباسشویی این است که اگر لباسی از شستشو باز مانده یا به اشتباه داخل ماشین لباسشویی شده‌است شما به راحتی می‌توانید عملیات شستشو را متوقف کرده و لباس را به داخل ماشین لباسشویی وارد کرده یا از آن خارج کنید.

به کمک این قابلیت دیگر نباید نگران این باشید که یک لباس رنگی کل لباس‌های شما را رنگ کند یا به دلیل فراموش کردن یک لباس چند بار در طول روز مجبور شوید ماشین لباسشویی خود را روشن کنید. اگر چیزی را فراموش کنید دیگر مهم نیست.

ماشین لباس شویی سنیور از برند دوو در حال حاضر وارد بازار شده و شما به راحتی می‌توانید آن را از طریق نمایندگی‌های سراسر کشور یا فروشگاه اینترنتی دوو به آدرس Daewoo.ir تهیه کنید. به نظر می‌رسد در میان محصولات ۹ کیلویی موجود در بازار این مدل به دلیل کیفیت بالا، خدمات پس از فروش مناسب و امکانات منحصر به فردی مثل شستشوی سریع در ۱۴ دقیقه یکی از بهترین انتخاب‌های حال حاضر دراین رده باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5286203

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین لباسشویی کسب و کار لوازم خانگی گروه صنعتی ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی تولید خودرو سریال خارجی ثبت شرکت واکسن کرونا شرکت های خصوصی پژو ۲۰۷ فیلم خارجی برندسازی ویروس کرونا تاکسی کره جنوبی ماشین لباسشویی لباسشویی دوو ماشین لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آذربایجان غربی با   تولید سالانه بیش از 1 میلیون تن معادل  یک سوم سیب درختی   کشور، یکی از مهمترین قطب های تولید این محصول باغی است.

هر ساله بخشی از این محصول در بازار بصورت تازه خوری مصرف و بخشی نیز به کشورهای مختلف صادر میشود.

اما بخشی از  این محصول  که  در سردخانه های استان ذخیره شده است به دلایل مختلف از بین میرود.

وضعیت مبهم سیب باقیمانده در سردخانه های آذربایجان غربی کام کشاورزان و سرمایه گذاران این بخش را تلخ می کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی و مدیریت این محصول در ماههای گذشته انجام داده ایم.

آقای کرمی در جلسه تنظیم بازار استان افزود: آذربایجان غربی قابلیت استفاده از تمام سیب تولیدی استان را ندارد و تولید سیب در این استان بر پایه صادرات برنامه ریزی می شود .

وی خاطرنشان کرد: امسال عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای صادرات این محصول اعمال نشد تا بازار مدیریت شود ولی با این حال بخشی از سیب تولیدی باغداران آذربایجان غربی در سردخانه ها باقی مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: کشاورزان، بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان دقیق سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند