Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کونفگو و هنرهای رزمی استان از درخشش بانوان رزمی کار کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای فضای مجازی قهرمانی کشور اوسیمای انجمن کونگفو توا کشور خبر داد و گفت :در بخش تیمی رده سنی نوجوانان ،بانوان رزمی کاران استان به مقام قهرمانی و در رده سنی نونهالان مقام سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛معصومه پرآور ،نایب رئیس هیات کونگفو و هنرهای رزمی این استان با بیان این خبر اظهار داشت:مسابقات قهرمانی اوسیمای انجمن کونگفو و هنرهای رزمی کشور بصورت مجازی با شرکت 17 استان کشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پرآور، از کسب یک مقام اولی و یک مقام سومی در رده سنی نوجوانان خبر و ادامه داد:در این رده سنی سیده آیدا فدایی در فرم نانچیکو به مقام سوم و در فرم حرکات نمایشی نازنین الوندی به مقام قهرمانی رسید و تیم کونگفو بانوان استان به مقام قهرمانی رسید و تیم های خراسان رضوی و تهران الف دوم و سوم شدند.   نایب رئیس هیات کونگفو و هنرهای رزمی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام سوم آتنا احمدی کوشک در فرم نانچیکو رده سنی نونهالان خبر و افزود:در تیمی این رده سنی تیم استان بعد از خراسان رضوی و تهران الف به مقام سوم دست یافت.   پرآور ،نایب رئیس هیات کونفگو استان در پایان از تلاش های شادی موسوی مربی تیم در این رقابتها تقدیر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کونگفو و هنرهای رزمی هنرهای رزمی رئیس هیات مقام سوم رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان این مسابقات با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های مریوان، سروآباد و شویشه با استقبال پرشور مردم در روستای هلیزآباد مریوان برگزار شد.

در دیدار فینال این رقابت‌ها تیم «نی» با سه گُل از سد تیم ((چوین)) گذشت و به مقام قهرمانی رسید.

تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور