Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@19:59:58 GMT

خط قرمز ما بحث فتنه و نفوذ است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۹۷۱

خط قرمز ما بحث فتنه و نفوذ است

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وزیر پیشنهادی اطلاعات از درون مجموعه وزارت اطلاعات معرفی شده و پله پله مراحل را طی کرده است. به گزارش پول نیوز، امیرقلی جعفری بروجنی در جریان جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات بیان کرد: باید دقت کنیم تا در قضاوت و داوری خود انصاف و عدالت را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه وزارت اطلاعات تولید اطلاعاتی دقیق، ایجاد امنیت پایدار، اشراف اطلاعاتی درون و برون مرزی، مبارزه با تروریسم و فعالیت‌های جاسوسی را برعهده دارد.
وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که کشور‌های اطراف ما نیز ملتهب و متلاطم هستند نیازمند رصد اطلاعاتی دقیق هستیم. محیط اطراف ما آرام و امن نبوده و ما نیازمند وزیری توانمند می‌باشیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان برنامه دقیقی به مجلس ارائه کرده است و مبارزه هوشمندانه و قاطع با بازیگران و شریان‌های هستی فساد یکی از برنامه‌های ایشان می‌باشد. ارتقاء و رونق تولید و جمع‌آوری و انباشت هوشمندانه و لحظه‌ای اطلاعات از دیگر برنامه‌های ایشان است. تقویت هوشمندانه عوامل پیشرفت و آمادگی در مناطق ویژه از دیگر برنامه‌های ایشان است.

جعفری بروجنی در ادامه تاکید کرد: توسعه و تقویت تفکر خودباوری و خودکفایی و نوآوری از دیگر مواردی است که در برنامه ایشان دیده می‌شود. برقراری ارتباط و همکاری با دیگر کشور‌ها با در نظر گرفتن سه اصل عزت، حکمت و مصلحت از دیگر برنامه‌های ایشان است. دفاع از نظریه انقلابی براساس بیانیه گام دوم و توجه به مدیریت جهادی و رفع عیوب ساختاری اقتصاد، کنار زدن وابستگی به نفت، توجه به اقتصاد دانش بنیان و اجرای عدالت از دیگر برنامه‌های ایشان می‌باشد.

وی اضافه کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات از سالیان گذشته در درون این وزارتخانه کار کرده و اولین وزیری است که از درون این مجموعه معرفی شده است. حضور ایشان و خانواده‌شان در میدان‌های جنگ در دوران دفاع مقدس نشانگر دلدادگی ایشان به نظام اسلامی است. ایشان پله به پله مراحل را در وزارتخانه طی کرده و اکنون به این مرحله رسیده است.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مطالبه نمایندگان از وزیر پیشنهادی اطلاعات بیان کرد: همانطوری که رئیس جمهور تاکید کردند ایجاد تحول مهم‌ترین مطالبه ما است که باید حتما صورت گیرد. خط قرمز ما بحث فتنه و نفوذ است که درخواست داریم وزیر پیشنهادی در محضر نمایندگان برنامه‌های خود را شفاف اعلام نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اقتصاد ایران جلسه علنی مجلس ابراهیم رئیسی انتخابات دیگر برنامه های ایشان وزیر پیشنهادی اطلاعات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی