Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه ساسولو می گوید با وجود پیشنهاد خوب آرسنال، لوکاتلی می خواست فقط در یوونتوس بازی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، بعد از ماه ها گمانه زنی، یوونتوس در نهایت موفق شد مانوئل لوکاتلی را به تورین بیاورد تا در فصل جدید مسابقات سری آ این بازیکن را در ترکیب بانوی پیر ببینیم. یوونتوس و ساسولو مذاکراتی طولانی و خسته کننده برای رسیدن به توافق داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مدیر عامل ساسولو می گوید خود بازیکن نیز نقش مهمی در حضور در یوونتوس داشته است. جیووانی کارنوالی، مدیر عامل ساسولو در این باره گفت:

انتقال لوکاتلی نتیجه مثبتی داشت و برای هر دو باشگاه سود آور بود. البته توضیح دادن برخی مسائل تکنیکی این قضیه پیچیده است. مطرح کردن جزئیات قطعا کار غلطی است ولی نباید فکر کنید که ما به مدت دو سال لوکاتلی را به یوونتوس هدیه دادیم. این تئوری ها غلط است. حقیقت این است که در پایان فصل 23-2022 بند خرید اجباری بازیکن فعال خواهد شد و به طور تضمین شده 37 میلیون توافق شده را دریافت خواهیم کرد. لوکاتلی در حال حاضر گرانقیمت ترین نقل و انتقال این فصل سری آ است.

کارنوالی در بخش دیگری از صحبت هایش اعتراف کرد که باشگاهش پیشنهادی فوق العاده از آرسنال دریافت کرده است اما لوکاتلی قلبا دوست داشت به یوونتوس برود:

آرسنال 40 میلیون یورو پیشنهاد داد اما لوکاتلی فقط می خواست به یوونتوس برود و هر کاری کردیم تا او راضی باشد. 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازیکن لیگ برتری در خانه‌اش دستگیر شد چرخش حامد پاکدل از پرسپولیس به سپاهان ادعای عجیب رسانه اماراتی: قائدی در تمرینات شباب الاهلی شرکت کرد پپ گواردیولا و کسب بیست و سومین برد خود با اختلاف +5 گل در لیگ برتر انگلیس استقبال جالب هوادار لاتزیو از مائوریتزیو ساری در جریان بازی هفته اول سری آ / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین

کارآفرین آمریکایی در واکنش به اظهار امیدواری واشنگتن نسبت به پیروزی اوکراین بر روسیه، در پیامی کنایه‌آمیز از کاخ سفید خواست پیروزی را تعریف کند.

به گزارش ایسنا، «ایلان ماسک» میلیاردر آمریکایی در واکنش به ادعای کاخ سفید مبنی بر اینکه اوکراین می‌تواند در جنگ پیروز شود، از واشنگتن خواست «پیروزی» را تعریف کند.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه گفت: «مقامات آمریکایی بر این باورند که اوکراین در نهایت می‌تواند در این جنگ پیروز شود. اوکراین عزم پیروزی در این جنگ را دارد و ما هم برای دستیابی به این هدف از آن حمایت خواهیم کرد.»

در همین رابطه ایلان ماسک در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «پیروزی چه شکلی است؟»

این کارآفرین آمریکایی از آغاز جنگ اوکراین نسبت به امیدواری‌های واشنگتن به عملکرد کی‌یف تردید داشته است؛ از جمله به طرح صلح «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین که اوکراین در آن خواستار پس‌گرفتن تمامی مناطقی شده که روسیه از آغاز جنگ تحت کنترل خود درآورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد