Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@07:35:16 GMT

فتنه، نفوذ و رخنه خط قرمز مجلس است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۹۲۶۲

فتنه، نفوذ و رخنه خط قرمز مجلس است

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: تحول در ساختار و معاونت‌های وزارت اطلاعات باید در دوران خطیب صورت گیرد، ضمن اینکه فتنه نفوذ و رخنه خط قرمز مجلس است و باید وزیر پیشنهادی اطلاعات در این باره توضیح دهد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۳۱ مرداد ماه) در جلسه علنی مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار داشت: رسالت و جایگاه وزارت اطلاعات برای همه ما روشن است و هر فعالیتی که بخواهد در ایران اسلامی شکل بگیرد، لازمه آن وجود امینت است و وزارت اطلاعات حساسیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت اطلاعات در تولید اطلاعات دقیق، ایجاد امنیت پایدار، اشراف اطلاعاتی در درون و بیرون مرزها، مبارزه با تروریسم و فعالیت های ضد جاسوسی وظایفی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: وزرای پیشنهادی اطلاعات، دفاع و خارجه مورد موافقت رهبری بودند

نماینده مردم بروجن در مجلس تصریح کرد: در محیط پیرامونی ما و کشورهای اطراف‌، کشورهایی ملتهب و متلاطم داریم که رابطه با آنها اشراف اطلاعاتی و رصد اطلاعاتی یکی از وظایف وزارت اطلاعات است که باید وزیری با ویژگی‌های خاص در این وزارتخانه داشته باشیم.

جعفری گفت: برنامه‌های حجت الاسلام خطیب و گذشته او برای تصدی وزارت اطلاعات قابل دقت است.

وی افزود: مقابله هوشمندانه و روندها و گلوگاه‌ها و شریان‌های اصلی فساد یکی از برنامه‌های وزارت اطلاعات است که در برنامه‌های حجت الاسلام خطیب وجود دارد.

نماینده مردم بروجن در مجلس اظهار داشت: روش‌های جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل هوشمندانه و برنامه‌های پیشرفت و توسعه‌ای در مناطق محروم و موضوعات امنیتی و دفاعی بخش دیگری از برنامه‌های خطیب در وزارت اطلاعات است.

جعفری تصریح کرد: صیانت از تصمیم‌گیران و نخبگان علمی و ژنتیکی و کشف توطئه‌ها و براندازی‌ها و جاسوسی و خرابکاری و صیانت از امنیت کشور و توسعه فرهنگ خودباوری و خودکفایی در تمامی ابعاد دفاعی و امنیتی بخش دیگری از برنامه‌های حجت الاسلام خطیب در وزارت اطلاعات است، ضمن اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی و نظریه انقلابی و تسری آن هم در برنامه‌های وی مشاهده می‌شود.

وی افزود: کاهش وابستگی به نفت و فاصله گرفتن دولت از بخش‌های اقتصادی و درون‌زایی اقتصاد و مولد بودن اقتصاد و مردمی کردن اقتصاد از دیگر برنامه‌های خطیب در وزارت اطلاعات است. البته خطیب باید به سه اصل عزت، حکمت و مصلحت هم توجه کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس اظهار داشت: حجت الاسلام خطیب اولین وزیر اطلاعاتی است که از درون این وزارتخانه انتخاب شده و از مراحل ابتدایی در وزارت اطلاعات کار خود را آغاز کرده است.

جعفری گفت: تحول در ساختار و معاونت‌های وزارت اطلاعات باید در دوران خطیب صورت گیرد، ضمن اینکه فتنه نفوذ و رخنه خط قرمز مجلس است و باید وزیر پیشنهادی اطلاعات در این باره توضیح دهد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان حسن روحانی مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رئیسی کابینه رئیسی کابینه سیزدهم آیت الله رئیسی تروریسم وزارت اطلاعات مجلس نماینده مردم بروجن در مجلس وزارت اطلاعات حجت الاسلام خطیب وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رخنه به قلب دشمن
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد