Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی الماس خاله روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم فاینورد هلند پس از گلزنی برای تیمش به احترام ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) خوشحالی نکرد و مچ بند مشکی خود را بوسید و ارادت خود به سالار شهیدان را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: این ادای احترام علیرضا جهانبخش به حضرت امام حسین (ع) در قلب اروپا تاکنون بازتاب گسترده ای داشته و به طور حتم نه تنها مسلمانان ، بلکه مردم آزاده جهان از این حرکت پسندیده این بازیکن بزرگ گیللانی قدردانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این یک حرکت بزرگی بود که توسط یک بازیکن بزرگ فوتبال گیلان و ایران انجام شد و این حرکت یک عمل و کار فرهنگی، ارزشی و شایسته ای بود که توسط یک فوتبایست ارزنده مسلمان ایران در قلب اروپا انجام شد.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: جهانبخش با این کار خود ثابت کرد که نه تنها در بخش حرفه ای ، بلکه در بخش اخلاقی نیز بازیکن بزرگ و شایسته ای است و به طور حتم این بازیکن ارزنده و ارزشمند، با این اخلاق و رفتار خود، رشد و پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

الماس خاله خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر تیم فاینورد هلند برابر الفسبورگ در لیگ کنفراس اروپا که با پیروزی پنج بر صفر فاینورد همراه بود، علیرضا جهانبخش مهاجم گیلانی این تیم که ۶۲ دقیقه در زمین بازی حضور داشت، در دقیقه سی ام گل دوم تیمش را برابر الفسبورگ به ثمر رساند که پس از گلزنی، شادمانی نکرد و مچ بند مشکی خود را به احترام ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بوسید و با این حرکت یاد و خاطره واقعه عاشورا را زنده نگاه داشت.

وی یادآور شد: این بازیکن ارزنده همچنین در ادامه بازی، اوج اخلاق و انسانیت خود را به عنوان یک ورزشکار ایرانی به جهانیان نشان داد و با کمک کردن به فیلمبردار شبکه اس بی ان که دوربینش توسط بازیکن حریف افتاده بود ، بار دیگر شخصیت و فرهنگ پهلوانی ورزشکاران ایرانی را به جهانیان نشان داد.

علیرضا جهانبخش بازیکن ملی پوش استان گیلان متولد ۱۳۷۲ در جیرنده از توابع شهرستان رودبار استان گیلان است که فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و هم‌ اکنون در تیم فوتبال فاینورد روتردام در لیگ حرفه‌ای هلند عضویت دارد.

این بازیکن ملی پوش شایسته و ارزنده گیلانی که یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی ایران است ، همچنین سابقه بازی در تیم داماش تهران و تیمهای ان ئی سی و آلکمار هلند و همچنین برایتون انگلیس را در کارنامه ورزشی خود دارد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، به گفت وگو و تبادل نظر در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تأکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • قدردانی فلسطینیان از دانشجویان جهان