Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:49:40 GMT

آغاز برگزاری دوره پانزدهم طرح قرآنی اسوه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۹۴۴۵

آغاز برگزاری دوره پانزدهم طرح قرآنی اسوه

پانزدهمین دوره طرح آموزشی-تربیتی اُسوه از یکم تا هشتم شهریورماه برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدتقی میرزاجانی، دبیر طرح اُسوه با اشاره به اینکه با اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا در کشور، این دوره نیز همانند سه دوره قبل به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: برای این دوره، بالغ بر ١4 جلسه آموزشی و معرفتی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاجانی با اشاره به اسامی مدرسان و مربیان این دوره گفت: عباس هاشمی، سید احمد مقیمی، حسن مختاری، علی‌اکبر کاظمی، علی خانی و سید محمد حسینی‌پور (در بخش صوت و لحن)، سید محمد کرمانی، وحید مهاجر پاریزی، ابوالفضل قدیانی، جواد حیدری، مرتضی مقنیان و امیرحسین رحمتی (در بخش تجوید و فصاحت)، سعید رحمانی (در بخش وقف و ابتدا)، حجت الاسلام علیرضا نجفی، مسعود رضایی و مجتبی قدبیگی (در بخش حفظ)، محمود کریمی (در بخش درک معنای آیات)، سید علیرضا موسوی نصر (در بخش قواعد و مکالمه زبان عربی)، حجج اسلام مهدی کریمی، شهاب‌الدین غفاری، احسان وثوقی‌مهر، مجید صادقی، محمد سعیدی و مجتبی علیخانی (به‌عنوان مربی پرورشی و مدرس احکام دین، اندیشه اسلامی و منهاج) در این دوره به تدریس می‌پردازند.

رییس طرح اُسوه افزود: تدریس مدرسان و مربیان محترم به دوره پانزدهم خلاصه نمی‌شود و این دوره به منزله آغاز ترم تحصیلی جدید است که تا اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

میرزاجانی درخصوص فعالیت‌های صورت گرفته در فاصله زمانی پس از دوره چهاردهم تا این تاریخ، ابراز کرد: در 5 ماه گذشته بالغ بر ٣6 جلسه آموزشی و معرفتی به‌صورت مجازی برگزار شده، همچنین مشاوره‌های تلفنی با موضوعات تربیتی انجام و نیز محافل اُنس با قرآن ماهانه در دستور کار قرار داشت.

طرح آموزشی-تربیتی اُسوه از سال 1393 توسط جامعه فرهنگی قرآنی عصر و با همکاری شورای عالی قرآن تأسیس شده و در حال حاضر با ١٢ عضو رسمی و افتخاری از بین قاریان و حافظان کل ممتاز نوجوان و جوان به کار خود ادامه می‌دهد.

مقام حضرت عباس (ع) در بیان ائمه /یک ویژگی قرآنی ابالفضلدلایل موفقیت قیام امام حسین (ع) از منظر قرآن کریم و امام سجاد(ع)"محراب" ویژه‌برنامه رادیو قرآن به مناسبت روز جهانی مسجد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی قرآن طرح اسوه قرآن کریم شورای عالی قرآن طرح اسوه قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان