Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:32:29 GMT

کشف مقادیر قابل توجهی داروی ضد کرونا در منزل یک کارمند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۹۷۶۴

کشف مقادیر قابل توجهی داروی ضد کرونا در منزل یک کارمند

به گزارش خبرنگار مهر، علی صالحی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی گزارشات دریافتی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر اینکه یکی از کارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، به صورت غیرقانونی و خارج از چرخه توزیع، اقدام به فروش داروهای ضد کرونا در بازار آزاد می نماید، با توجه به اهمیت موضوع و کمبود این داروها در مراکز درمانی استان و سراسر کشور، به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد، تدابیر لازم را به منظور بررسی موضوع و شناسایی متهم اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی تصریح کرد: در نتیجه اقدامات قضایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مأموران پلیس امنیت اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان، با رصد دقیق و لحظه به لحظه فعالیت های متهم، موفق شدند محل دپوی داروهای ضد کرونا را شناسایی کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم، مقادیر قابل توجهی انواع داروی ضد کرونایی به ویژه رمدسیویر کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در نتیجه تحقیقات مشخص شده نامبرده داروهای کشف شده را به چند برابر قیمت واقعی در سطح شهر به فروش می رسانده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و هشدار به متخلفان و سودجویان از وضعیت موجود، تصریح کرد: با توجه به نیاز شدید و حیاتی عموم مردم به اقلام بهداشتی و داروهای ضد کرونا، در پی تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور برخورد قاطعانه و بدون اغماض با متخلفین، نظارت و کنترل را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است و از هیچ کوششی در این خصوص فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 5286433

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا علی صالحی دادگستری هرمزگان محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی نماز ظهر عاشورا تاسوعای حسینی ضد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان