Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) برابر لوانته در هفته دوم لالیگا به سؤالات خبرنگاران درباره مسائل مختلف تیمش پاسخ داد.

کارلو آنچلوتی ابتدا درباره شایعه پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید گفت:

«نمی‌دانم او می‌آید یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایم مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد چون همین الان هم تیم‌مان بسیار قدرتمند است و همین بازیکنان فعلی هم کلی مرا راضی می‌کنند. من روی کارم تمرکز دارم. بگذارید این ۱۰ روز هم بگذرد و من روی تیمی که دارم تمرکز دارم. تیم فعلی‌مان هم می‌تواند برای کسب هر جامی رقابت کند. ما ستارگان بزرگی داریم. نمی‌خواهم از همه آنها نام ببرم اما ما کلی بازیکن طراز اول داریم. باید کنار هم کار کنیم.»

آنچلوتی درباره وضعیت ادن ازار ستاره اغلب ناآماده و مصدوم تیمش هم گفت:

«ازار هنوز در وضعیت ایده‌ال نیست اما نزدیک شده است. من او را بازیکنی که از تشدید مصدومیتش نگران است نمی‌بینم بلکه او را بازیکنی با انگیزه فراوان برای نشان دادن سطح بازی‌اش می‌بینم.»

کارلو آنچلوتی راجع به ایسکو که اخیراً شایعه جدایی‌اش هم شنیده شد اظهار داشت:

«در چند سال اخیر اوضاع او خیلی خوب نبوده است. من او را بازیکن خوبی می‌بینم. حالا یا می‌تواند بازی کن یا نه. من اما او را بازیکنی باانگیزه می‌بینم و دارد خوب کار می‌کند.»

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید سپس به تمجید از کریم بنزما پرداخت و گفت:

«او بازیکنی کلیدی است. داشتن بازیکنی مانند او لذتبخش است. او مانند سایر بازیکنان از تمدید قراردادش بسیار خوشحال است. من او را بازیکنی باشخصیت‌تر، پخته‌تر و کامل‌تر از قبل می‌بینم. او فوتبالیستی فوق‌العاده است. من هم از تمدید قرارداد او راضی‌ام. من فکر می‌کنم که او برای ادامه دادن به بازی در رئال مادرید بسیار انگیزه دارد.»

آنچلوتی در پایان درباره توئیتش و شایعه بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید هم گفت:

«این موضوع تمام شده است. آینده تیم ما چیزی است که من الان دارم. نگاه‌مان به آینده است. البته می‌دانم که تمام مادریدی‌ها نسبت به کریستیانو محبت دارند و من هم بیشتر چون او به ما کمک کرد جام ببریم. بنابراین برایش بهترین آرزوها را دارم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم رئال مادرید سرمربی تیم رئال مادرید کارلو آنچلوتی کارلو آنچلوتی او را بازیکنی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش ۱۸.۵ میلیون یورو(بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید ۱۵ آپارتمان ۱۰۰ متری در داخل تهران(با میانگین متری ۸۱ میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید ۵ ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه ۲۰ میلیون یورو است.

در زیر می توانید توانایی امباپه را تماشا کنید.


بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو ۱۰ خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کد خبر 849146 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس