Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:03:14 GMT

یک اشتباه رنگ مدالم را عوض کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۹۹۷۵

یک اشتباه رنگ مدالم را عوض کرد

ایمان محمدی ملی پوش وزن 63 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان معتقد است که اگر در مبارزه با کشتی گیر روسی، اشتباه نمی کرد، الان به جای برنز جوانان جهان، طلا گرفته بود.

به گزارش برنا، ایمان محمدی، ملی پوش وزن 63 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان پس از کسب مدال برنز جهان گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود، به هر حال رقابت های جهانی بود و همه کشورها با تمام قدرت می آیند که عنوان قهرمانی را در هر وزن کسب کنند و ما در تیم ایران هم غیر از این هدفی نداشتیم ولی آن طوری که می خواستم نشد و در مبارزه ای که با کشتی گیر روسی داشتم با یک اشتباه، کشتی از دستم خارج شد و حریفم برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: باز هم خدا را شکر می کنم که دست خالی برنگشتم و توانستم مدال برنز را به دست بیاورم. در کل اما نتیجه آن چیزی که می خواستم نبود ولی خوشحالم که حداقل برنز را گرفتم. امیدوارم عصر امروز هم بقیه بچه ها مدال خوبی کسب کنند و در رده تیمی جوانان جهان هم روی سکو برویم.

دارنده مدال برنز وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان خاطرنشان کرد: هدفم طلا بود و مطمئنا خیلی راحت می توانستم به آن برسم ولی با اشتباهی که انجام دادم، مدال از دستم رفت.

محمدی با اشاره به تجربه ای که از جهانی جوانان در روسیه گرفته است، تاکید کرد: تجربه خیلی خوبی بود که باید از آن برای مسابقات بعدی درس بگیرم و اشتباهاتی که در جهانی جوانان داشتم را تکرار نکنم.

وی با بیان اینکه هدف بعدی اش درخشش در امیدهای جهان است، اظهار داشت: سعی می کنم برای مسابقات امیدهای جهان که آبان ماه برگزار می شود جزو تیم اعزامی باشم و ناکامی که در جهانی جوانان برای کسب مدال طلا داشتم را در رده امیدها جبران کنم و خوش رنگ ترین مدال را بگیرم.

محمدی در پایان گفت: از همه اعضای کادر فنی تیم جوانان و آقای عبدی سرپرست تیم که شبانه روزی در اردوهای تیم ملی برایمان زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملی پوش کشتی فرنگی جهان رقابت عنوان قهرمانی وزن ایران کشتی شکر روسیه مدال طلا سرپرست تیم شبانه روزی تیم ملی ایمان محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور