Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز طی نامه‌ای خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر تبریز خواستار دوری از زدوبندهای پشت پرده و لابی های فسادزا برای حفظ وضع موجود شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

سلام علیکم؛

اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز نیک مستحضر هستید که تجربه‌ی مدیریت شهری چند سال اخیر و کارنامه‌ی شوراها و حواشی مربوط به آن بخصوص خاطره‌ی بد مفاسد شورای چهارم در اذهان مردم تبریز نوعی ناامیدی و سرخوردگی نسبت به اداره‌ی متوازن و مناسب شهر را پدیدار کرده بود و مردم نسبت به مسئولان شهری بدبین شده و از تضییع حقوق خود ناراضی بوده و نسبت به رویه های جاری موجود اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مردم در انتخابات اخیر با حضور چهره های نوگرا و تحول خواه و دغدغه‌مند نسبت به حقوق عامه و ملتفت به چالش ها و مسائل شهری مختلف نسبت به تغییر وضع موجود و اصلاح سازوکارهای غلط، تبعیض آمیز و رانتی امیدوار گشته و با رأی خود به چهره هایی صالح بخشی از این زمینه اصلاح را فراهم آوردند.

واضح است که یکی تصمیم های بسیار حیاتی و به شدت تاثیرگذار در تمام شئون مدیریت شهری انتخاب شهردار مناسب برای شهر تبریز می‌باشد. مع الاسف طبق شنیده ها و اخبار منتشر شده شاهد آن هستیم که نظر برخی اعضای شورا در خصوص انتخاب شهردار روی اشخاصی متمرکز شده است که نه تنها هیچ نسبتی با تحول مدیریتی و حرکت در مسیر عدالت شهری ندارند بلکه نماد تام و تمام وضع نابسامان موجودند.

از این رو بسیار صریح و شفاف به تمام اعضای شورای ششم هشدار داده و تصریح می‌کنیم که از زدوبند های پشت پرده و لابی های فسادزا برای حفظ وضع موجود دوری کرده و خوش نامی و اعتبار اجتماعی خود را فدای جریانی نامیمون و روبه تباهی ننمایید و با رویکردی مردم محور و مدافع منافع اکثریت جامعه در انتخاب مدیری شایسته برای شهر تبریز با ظرفیت های بسیارش نهایت دقت و ذکاوت را به خرج داده و در همین ابتدای امر امید مردم را با صحه گذاشتن بر رویه های قبلی به ناامیدی و سرخوردگی تبدیل ننمایید و بخاطر داشته باشید که شعار های قبل انتخابات، تعهدات بعد انتخابات هستند و آنان که با پذیرش عدم همکاری با جریان قدرت و ثروت در لیست های مختلف جای گرفته‌اند؛ بی‌تردید در برابر  خداوند متعال و مردم شریف تبریز مسئول هستند.

همچنین در پایان اخطار می‌دهیم در صورت عدم توجه به معیارهای درست و پیروی از مصالح شخصی و گروهی به وظیفه‌ی شرعی و انقلابی خود در افشای جزئیات این اعمال ناصحیح بر خواهیم آمد و افکار عمومی را از جریان ائتلاف های باندی و گروهی مطلع خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دفتر تحكيم وحدت دانشگاه تبريز شورای شهر تبریز شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است