Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرالله سلمان زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: تست های کرونای گرفته شده شبانه روز گذشته در منطقه جنوب غرب ، ۴۳۴ مورد جدید مثبت را نشان می دهد که ۱۴۶ نفر مربوط به آبادان، ۱۴۷ نفر از خرمشهر و در شادگان ۱۴۱ مورد مثبت قطعی ابتلا به ویروس کرونا می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از تعداد موارد جدید ابتلا به کرونا  ۳۵۲ نفر به صورت سرپایی بودند که از این تعداد ۱۰۶ نفر آبادانی،  ۱۱۷ خرمشهری و  ۱۲۹ شهروندان شادگانی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد :  آمار روز گذشته نیز ۹۷ نفر بستری و ۷۵ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص  و  ۱۱ نفر فوتی بود که  ۸ نفر در آبادان، ۲ نفر خرمشهر و یک نفر در شادگان  به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ها ۵۳۶ نفر است.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز با گذر سامانه از خوزستان، همچنان احتمال بارش‌های خفیف در مناطق مرتفع شرقی، شمالی مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: از فردا در اغلب مناطق خوزستان پدیده غالب مه یا مه رقیق بعد از بارندگی در اغلب مناطق استان به ویژه گردنه‌های کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی است.

سبزه زاری خبر داد: از اوایل دوشنبه سامانه بارشی از سمت غرب و شمالِ غرب وارد خوزستان می‌شود و تا صبح سه شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، جنوبی و ارتفاعات خوزستان پیش بینی می‌شود. در بقیه مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود.

سبزه زاری اظهار کرد: شمال خلیج فارس از امروز آرام ولی از روز دوشنبه مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد برق خواهد بود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۰.۸ و دهدز با ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۹.۵ و کمینه دمای ۱۷.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6096363

دیگر خبرها

  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان