Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: استان آذربایجان غربی در حوزه جغرافیایی منطقه ارومیه از طریق چهار پایانه مرزی سرو، بازرگان، رازی و پلدشت فرایند عملیات پایش سوخت را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق سوخت در کشور، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه توانسته به صورت شبانه‌روزی با استفاده از سیستم‌های هوشمند روزآمد و با کاهش نقش اپراتور به عنوان نیروی انسانی میزان قاچاق سوخت از طریق وسایط نقلیه خروجی را به طور چشمگیری کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: به منظور پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و پایش سوخت مرزی خودروهای خروجی از کشور، به طور متوسط ماهانه 12 هزار و ۱۳۰دستگاه خودرو از طریق سیستم‌های الکترونیکی پایش می‌شود.

مجرد افزود: مشکلی در هیچ کدام از شهرهای مرزی منطقه ارومیه در رابطه با تامین و توزیع سوخت مورد نیاز برای کامیون‌های خروجی از کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه پایش خودرو آذربایجان غربی منطقه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است