Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:14:44 GMT

نیروی خودی و غیرخودی در شهرداری تبریز

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۰۹۲

نیروی خودی و غیرخودی در شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و نمایندگان قراردادهای کارمعین و تامین نیرو در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تبدیل وضعیت و شرایط نیروی انسانی در شهرداری تبریز گزارشی ارائه کردند.

حکیمه غفوری عضو شورای شهر تبریز گفت: لیست کارکنانی که برای تبدیل وضعیت تهیه شده مشاهده کردیم اما ۴۳ مورد مغایرت امتیاز وجود دارد که جمع امتیاز آنها درست نبود و چون لیست بصورت دستی آماده شده بود ایرادات مشخص نمی‌شود اگر در فایل ایکسل بود درست می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق اعلام همشهریان کیفیت پخش زنده اینستاگرامی شورای شهر خوب نیست که می‌خواهیم این موضوع را حل شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: اینکه گفته شود نیروی خودی و غیر خودی درست نیست تمام نیروی ها خودی هستند و ما به آنها حقوق پرداخت می‌کنیم.

وی‌ افزود: اینکه نیرویی ۱۰ سال در شهرداری کار کند و حقوق بگیرد اما اطلاعات آن در شهرداری وجود نداشته باشد، اتفاق عجیبی است، بر این اساس شرکت ها باید حذف شوند و دیگر زمان این شرکت ها تمام‌شده است.

غفوری گفت: در مجموعه شهرداری قرار نیست همه تحصیلات عالی داشته باشند این اگر وجود داشته باشد افرادی که مدارک‌پایین دارند به سمت مدارک با دانش کم میروند.

وی‌افزود: تهیه شیوه نامه برای جذب نیرو باید در اولویت کاری قرار گیرد تا اگر‌ نیازبه نیرویی بود سازوکار آن وجود داشته باشد.

مبنای قانونی کار معین یا قرارداد مستقیم باید مشخص شود

روح الله رشیدی دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز گفت: نماینده کارمعین ها در جلسه حضور نداشت باید پیگیری شود چرا نیامده اند.

وی افزود: اینکه افراد مختلف در شورا توضیح دهند و سخن بگویند اقدام قابل تقدیر است.

رشیدی با بیان اینکه در شورا باید شهردار و سرپرست توضیح دهند، اضافه کرد: شرایط جذب نیرو باید از طرف شهرداری به صورت لایحه آورده شود نه اینکه از ما انتظار داشته باشند.

رشیدی تاکید کرد: دسترسی به اطلاعات نیروی انسانی و حقوق و مزایا باید برای شورای شهر ایجاد شود.

وی افزود: مبنای قانونی کار معین یا قرارداد مستقیم باید مشخص شود. اینکه عضو شورا می‌تواند رییس دفتر خودرا قرارداد کار معین‌ کند این برچه اساسی است بر همان اساس سایر نیرو ها نیز انجام‌ شود.

انتهای پیام/60034

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز منابع انسانی شهرداری نیروی انسانی خبرگزاری فارس فارس تبریز شهردار تبریز قرارداد مستقیم اینستاگرامی شورای شهر شورای شهر شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)

گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)

دیگر خبرها

  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد