Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید گتجعلی مدیرروابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه استان سیستان وبلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم ارائه خدمات غیرحضوری، امکان پرداخت قبوض از آدرس اینترنتی https://pay.oghaf.ir را فرهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنجعلی افزود: مستأجران می‌توانند برای پرداخت قبوض سازمان اوقاف و امور خیریه با ورود به درگاه پرداخت پس از ثبت شماره قبض، ابتدا وضعیت قبض را استعلام کنند و با استعلام قبض، علاوه بر نمایش اتوماتیک مبلغ و وضعیت (منتظر دریافت در بانک، دریافت شده و...) از پرداخت تکراری قبوض نیز جلوگیری می‌شود.

او ادامه داد: اوقاف و امور خیریه همچنین به‌منظور ایجاد سهولت در پرداخت قبوض مستأجران، به‌زودی پیامک‌هایی شامل لینک پرداخت را به شماره تلفن همراه مستاجرینی که با اوقاف سند اجاره دارند، ارسال خواهد کرد.

مدیرروابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان گفت:از مستأجران اوقاف در استان خواهشمندیم از این پس برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، برای پرداخت قبوضشان به نشانی اینترنتی ذکر شده مراجعه و اقدام به پرداخت اینترنتی قبوضشان نمایند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف سازمان اوقاف پرداخت قبوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم