Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:35:50 GMT

هیچ اطلاعاتی از سامانه پلیس راهور درز پیدا نکرده است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۲۵۳

هیچ اطلاعاتی از سامانه پلیس راهور درز پیدا نکرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر هک شدن سایت راهور گفت: در یکی دو ماه گذشته تا الان ۲ بار افرادی با اکانت‌های مختلفی که خودشان را هکر می‌کردند که البته ما به هکر بودن این افراد هم مشکوک هستیم، اعلام می‌کنند که اطلاعاتی را از دیتابیس سامانه شماره گذاری پلیس راهور در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رمضانی بیان داشت: بنده همین جا اعلام می‌کنم که رعایت حریم خصوصی و نگهداری از اطلاعات مردم در پلیس یک "اصل" است و مردم عزیز نگران این موضوع نباشند. تاکنون حتی یک bit از این اطلاعات انتشار پیدا نکرده و این صرفاً در حد یک ادعا است.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان یک شاکی پرونده‌ای را تشکیل داده و این موضوع را هم به پلیس فتا و هم به مقام محترم قضائی اعلام کرده‌ایم و کارشناسان فنی پلیس راهور و پلیس فتا به صورت مشترک در حال بررسی موضوع هستند.

وی گفت: تمام سامانه‌های پلیس راهور اعم از وبسایت راهور ۱۲۰، شماره گذاری، اجراییات و صدور گواهینامه که در حال خدمات دهی به هموطنان هستند، کوچک‌ترین مشکلی ندارند و در بهترین حالت ما در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستیم.

سرهنگ رمضانی در خصوص تصاویر منتشر شده تعدادی از اطلاعات افراد بیان داشت: این فرد تعدادی محدودی (حدود ۱۰ تا ۱۵ مورد) را به صورت ناقص نمایش داده، پیش بینی کارشناسان ما این هست که این در حد یک ادعا است و این دو اکانتی که باعث نگرانی مردم و تشویش اذهان عمومی شدند با جدیت دنبال می‌کنیم و تا برخورد قانونی از سوی مراجع قضائی کوتاه نخواهیم آمد.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در پایان اظهار داشت: کارشناسان پلیس در حال شناسایی این افراد هستند و مردم عزیز مطمئن باشند که بزودی اینها شناسایی و تحویل مقامات قضائی خواهند شد.

کد خبر 5286417 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رمضانی پلیس راهور هوشمندسازی شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا حسین باغگلی واکسن کرونا وزارت آموزش و پرورش پیش بینی وضعیت هوا محرم 1400 پیام تسلیت شهرداری وضعیت معابر کیفیت هوای تهران مهدی چمران عزت الله ضرغامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک «گوللر باغی» ارومیه توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748643

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند