Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:37:19 GMT

درخواست قم از ارتش برای راه اندازی بیمارستان صحرایی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۶۳۱

درخواست قم از ارتش برای راه اندازی بیمارستان صحرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دکتر محمدرضا قدیر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا ویروس قم اظهار کرد: وضعیت کرونا در قم همچنان صعودی است و این آمارهایی که در فضای مجازی در خصوص قم منتشر می شود، درست نیست.

وی بیان کرد: روزهای بدی را در حال سپری کردن هستیم و تا بحث تجمعات و رعایت دستورات بهداشتی مورد توجه قرار نگیرد، وضعیت همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: پیک های کرونایی در قم کاملا سینوسی است و برای اینکه به مشکل برنخوریم، در صورت نیاز به تخت‌های بیشتر، مراکز غیربیمارستانی مثل ورزشگاه و... را نیز تدارک دیده ایم.

وی یادآور شد: درخواست راه اندازی بیمارستان صحرایی به ارتش جمهوری اسلامی را نیز داده‌ایم تا بتوانیم از ظرفیت آنها نیز در صورت نیاز استفاده کنیم.

قدیر خاطرنشان کرد: اکثر اصناف و هیأت‌های مذهبی رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مورد توجه قرار دادند که از آنها تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم بیمارستان فضای مجازی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان