Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@09:54:21 GMT

دستگیری 2 سارق زورگیر

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۲۰۷۳

دستگیری 2 سارق زورگیر

رئیس کلانتری 120 سید خندان از دستگیری 2 سارق زورگیر که قصد داشتند از تبعه ای خارجی سرقت کنند خبر داد و گفت: اطلاع رسانی به موقع شهروندان در دستگیری متهمان موثر بود.

به گزارش ایران آنلاین ،  سرهنگ "داوود زندی" در توضیح این خبر اظهار کرد: روز گذشته طی تماس شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی در خصوص زورگیری توسط 2 مرد جوان، بلافاصله نزدیکترین تیم گشت انتظامی که در همان محدوده در حال کشت زنی بودند به نشانی اعلام اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به محض مشاهده گشت انتظامی،  تبعه افاغنه را رها و هر یک به سویی گریختند، ادامه داد:  طرح مهار متهمان  اجرا و یکی از سارقان دستگیر به همراه شاکی برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال یافت.
وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، متهمان قصد زورگیری اموال شاکی را داشتند که با حضور به موقع پلیس، در سرقت ناکام مانده اند.
رئیس کلانتری سید خندان ادامه داد: در عملیات دیگری کمتر از چند ساعت، مخفیگاه متهم متواری نیز شناسایی و پس از هماهنگی های پلیسی متهم در مخفیگاهش در حالی که قصد داشت از راه پشت بام ساختمان متواری شود، دستگیر شد.
سرهنگ زندی خاطر نشان کرد: با هماهنگی های قضائی کشف سایر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ حسین مافی در این زمینه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشتزنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

برنا در خبری نوشت:سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله ماموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899863

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد