Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران ، آیا از ناتوانی در خوابیدن آرام به دلیل وجود پف در زیر چشم خود رنج می‌برید؟. کارشناسان از طریق کافئین یک راه حل جادویی ارائه می‌دهند که نه تنها برای شادابی روحیه مفید است بلکه برای چشم‌های پف کرده نیز معجزه می‌کند.

به گزارش اخبار الیوم،این روش را می‌توان با دم کردن مقداری قهوه و نگه داشتن قهوه آسیاب شده در کنار آن بدست آورد و سپس آن را خنک کرده و روی ناحیه پف کرده چشم قرار داده و به مدت ۱۰ دقیقه استراحت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هنوز از این خاصیت شگفت انگیز قهوه در درمان سلولیت بی اطلاع هستید، باید دانه‌های قهوه را با مقداری روغن زیتون یا روغن نارگیل و شکر مخلوط کرده و به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید و در مناطقی که سلولیت ظاهر می‌شود پخش کنید تا با گذشت زمان ناپدید شود.

اکنون که می‌دانید کافئین موجود در قهوه به گردش خون کمک می‌کند، قهوه آسیاب شده را به تمام اسکراب‌های لب، اسکراب پا، اسکراب بدن و اسکراب صورت اضافه کنید.

مواد مورد نیاز:

۱- یک قاشق غذاخوری قهوه آسیاب شده

۲- یک قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن نارگیل (حتی روغن بادام) یا اگر روغن را کنار گذاشتید به جای آن از ماست استفاده کنید.

۳- یک قاشق غذاخوری شکر (سفید یا قهوه ای)

اکنون که اکثر این مواد در آشپزخانه شما هستند، پیش بروید و از عطر فوق العاده قهوه لذت ببرید.

پربیننده ترین ثبت نام واکسن کرونا ( بروزرسانی جدید ) یک آنتی‌ بادی برای همه‌ جهش‌های کووید-۱۹ واکسن فایزر یا آسترازنکا، کدامیک مقاوم تر است؟ ۱۵ نشانه افراد مبتلا به کرونا دلتا رنگ لب شما خبر از سر درون شما می دهد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پف دور چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راهنماتو

دیگر خبرها

  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش