Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه بررسی وضعیت کرونا در استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: توفیقی بود امروز به استان کرمان بیایم و در جمع مردم کرمان حاضر بشوم.

وی با بیان اینکه برای عرض خدا قوت و تشکر از خادمان عرصه سلامت به استان کرمان آمدم، گفت: از تمام اعضای کادر درمان استان کرمان و از پزشکان و پرستاران مهربان تشکر الهی می‌کنم چرا که در این قطعه تاریخی کشور، فداکارانه در میان یک معرکه بسیار سخت ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این ایستادگی و صبر کادر درمان جای قدردانی دارد و یک آزمون پرافتخار تاریخی برای جامعه پزشکی کشور است افزود: حضور کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا چیزی کمتر از حضور سربازان دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها ندارد.

وی با بیان اینکه کادر درمان، جان خودشان را برای احیای جان دیگر انسان‌ها در طَبَق اخلاق گذاشته‌اند و اجر آنها در نزد خداوند است ادامه داد: کشور ما از تمام کشورهای جهان متمایز است و در حالی که درمان و کنترل کرونا را داریم در معرض شدیدترین تحریم جهانی نیز هستیم.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم از پول ملت که در بانک‌های کشورهای دیگر توسط آمریکا بلوکه شده برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی استفاده کنیم تصریح کرد: ما در برابر بیماری کرونا، تحریم ناعادلانه جهانی و عملیات روانی سخت دشمن ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمن از هر طریقی می‌خواهد اقدامات مثبت کشور را واژگون جلوه دهد و عملیات روانی سنگینی علیه کشور ما انجام می‌دهد گفت: دشمن از ساخت واکسن کرونا در کشور ما نگران است و در برابر آن عملیات روانی انجام می‌داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم به دشمن اعتماد کنیم تا محلول واکسن خارجی وارد کشور شود؛ دشمنی که تحریم دارو انجام داده چگونه واکسن سالم به ما می‌دهد؟

وی با بیان اینکه ترور بیولوژیک یکی از راهبردهای دشمن است، ادامه داد: آمریکایی که دشمن شماره یک این ملت است و ما را تحریم دارو کرده، چه تضمینی وجود دارد که واکسن فلج‌کننده به ما ندهد و ملت ما را در آینده با مشکل روبه‌رو نکند؟

وی با اشاره به اینکه کرونا، محل تجلی و درخشش اسلام شد و مردم با همدلی برای همدیگر پای کار آمدند افزود: مردم ما انفاق، ایثار و کمک مؤمنانه را معیار کار خود قرار دادند، در حالی که خودشان نیازمند بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسلام، در بحران کرونا درخشید و با یک سخنرانی مقام معظم رهبری همه در یک حرکت دسته‌جمعی طوفان به پا کردند و به یاری یکدیگر در رزمایش کمک مؤمنانه شتافتند گفت: این ملت هرگز در برابر تهدیدات دشمن نمی‌ترسد و سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ خواهد نوشت که چگونه ملت ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها، بحران کرونا را پشت سر گذاشتند افزود: تولید واکسن کرونا در کشور در حال انجام است و افزایش تولید واکسن کرونا را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه از بسیجیان و خیّران استان کرمان در کنترل بیماری کرونا و همچنین محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاها و نقاط محروم استان تشکر می‌کنم گفت: بنا داریم در هفته دفاع مقدس آبرسانی به بیش از 100 روستا در استان کرمان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 621962 برچسب‌ها سرلشگر حسین سلامی واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سرلشگر حسین سلامی واکسن کرونا فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکسن کرونا استان کرمان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد