Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت‌های زیادی در بازار واردات تلفن‌های همراه فعالیت دارند اما برای مصرف کننده علاوه بر برند گوشی هوشمند و قابلیت‌های آن، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به معرفی تعدادی از معتبرترین شرکتهای عمده فروش گوشی موبایل می‌پردازیم.

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کسری پارس

کسری پارس که اکنون یکی از خوشنام‌ترین و معتبرترین شرکتهای فروش عمده موبایل در بازار ایران است که از اعتبار فراوانی برخوردار است. اگر قبلاً برای خرید گوشی عمده از وارد کننده اقدام کرده باشید، حتماً نام کسری پارس را شنیده اید. این شرکت فروش عمده موبایل تلاش می‌کند تا برای جلب نظر مشتریان بهترین برندهای بازار را وارد کند، به طوری که بخش عمده‌ای از گوشی‌های وارداتی کسری پارس به تلفن‌های سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی، نوکیا و حتی وان پلاس و گوشی‌های شرکت پوکو اختصاص دارد.

از سوی دیگر، کسری پارس شبکه‌ی توزیع و خدمات پس از فروش منسجمی را نیز در مراکز استان‌های کشور راه‌اندازی کرد و علاوه برآن، مُهرِ ۱۸ ماه گارانتی را بر پیشانی محصولاتش زد تا مشتریان به هیچ عنوان نگران خدمات پس از فروش گوشی خود نباشند. هم‌اکنون، یکی از بهترین و معتبرترین گارانتی‌های گوشی‌های هوشمند که بالاترین میزان رضایت مشتریان را در پی داشته، متعلق به کسری پارس است.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های خریداران در هنگام خرید گوشی میزان باقی‌مانده از مدت زمان گارانتی آن است، اما گارانتی کسری پارس یکی از معدود گارانتی‌هایی است که از مدت زمان طولانی برخوردار است و تاریخ شروع گارانتی از هنگام خرید گوشی و فعال کردن آن محاسبه می‌شود.

کسری پارس برای اطمینان خاطر خریداران سامانه‌ی استعلام گارانتی را راه‌اندازی کرده است. در این سامانه خدمات بسیاری به مشتریان ارائه می‌شود. به عنوان مثال اگر گوشی شما تحت گارانتی این شرکت است می‌توانید به سایت آنها وارد شوید و سپس صفحه‌ی «اطلاع رسانی گارانتی» را باز کنید. در این صفحه می‌توانید فهرستی از خدمات را مشاهده کنید که با کلیک بر روی هرکدام به صفحه‌ی مربوط به آن راهنمایی می‌شوید. علاوه بر آن می‌توانید به خدماتی از قبیل «پیگیری و استعلام وضعیت دستگاه در تعمیرگاه»، «اطلاع رسانی مرسولات»، «استعلام گارانتی کسری پارس»، «اطلاع رسانی شبکه نمایندگان خدمات»، «اشتراک خدمات»، «سرویس امداد موبایل»، «ثبت درخواست سرویس امداد»، «ثبت پرونده شکایات و پیشنهادات»، «پیگیری پرونده ثبت شده»، «مرکز پذیرش نمایندگان خدمات پس از فروش» و «نظرسنجی» در زیر آدرس http://service.kasrapars.ir دسترسی داشته باشید.

اطلاع از این موضوع که آیا گارانتی گوشی شما معتبر است یا خیر و همچنین اطلاع از مقدار زمان باقی مانده‌ی گارانتی بسیار ساده است. به عنوان مثال، اگر گوشی شما از گارانتی کسری پارس بهره می‌برد کافی است تا پس از خرید گوشی، بلافاصه وارد سایت شرکت کسری پارس شوید و در صفحه‌ی «اطلاع رسانی گارانتی»، شماره سریال گوشی خود را در کادر «شماره سریال» وارد کنید و سپس روی دکمه‌ی جستجو کلیک کنید. در این صورت، وضعیت گارانتی گوشی هوشمند به اطلاع شما خواهد رسید.

با نگاهی به لیست نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت کسری پارس می‌توان مشاهده کرد که این شرکت در شهرهای مختلف و عمدتاً مراکز استان، ۱۷ نمایندگی خدمات پس از فروش دایر کرده است که می‌توانید با مراجعه به سایت کسری پارس نام نمایندگی، آدرس و شماره تماس آن‌ها را مشاهده کنید و در صورت نیاز هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید.

در مراکز خدمات پس از فروش کسری پارس، بالاترین استانداردهای لازم برای احترام به حقوق مشتری رعایت می‌شود، ضمن آنکه پس از پذیرش کالا حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام می‌کنند. کسری پارس حتی برای اطلاع از نحوه‌ی برخورد کارکنان این مراکز، صفحه‌ای را برای «نظرسنجی» از مشتریان اختصاص داده و جهت اعلام شکایت نیز شماره‌ی تماس اعلام کرده است. به همین دلایل است که کسری پارس همچون یاقوتی درخشان بر تارک بازار پخش عمده موبایل و خدمات پس از فروش آن در ایران می‌درخشد.

۲. داریا همراه

این شرکت که در زمینه‌ی واردات عمده گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، دارای مراکزی برای خدمات پس از فروش است و دارای سابقه‌ی فعالیت چند ساله است.

۳. شرکت مدیا پردازش

این شرکت در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد و فعالیت خود در بازار ICT ایران را با محوریت واردات معتبرترین برندهای جهانی موبایل، لپ‌تاپ و تبلت به بازار ایران و توزیع آن در سراسر کشور، آغاز کرد. این شرکت، نتایج فعالیت خود را در این حوزه بسیار درخشان توصیف می‌کند، به طوری که موفق شده ظرف ۲ سال سهم بزرگی از بازار را در زمینه‌ی فروش لپ‌تاپ به دست آورد.

۴. تسک میران

این شرکت مدعی است که تمامی مراحل تامین کالا از مبداء را مدیریت کرده و محصولات را از طرق مختلف زمینی، هوایی و دریایی وارد ایران می‌کند و در سیستم توزیع بازار قرار می‌دهد تا به دست مصرف کننده برسد. ضمن اینکه برای کالاهای خود برگ گارانتی نیز صادر می‌کند.

۵. شرکت بازرگانی کشکا مسافر

این شرکت تنها به واردات کالا می‌پردازد اما فعلاً شعب اختصاصی برای خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد بلکه گارانتی کالاهایی راکه وارد می‌کند، شرکت‌های گارانتی کننده‌ی دیگر انجام می‌دهند.

جمع‌بندی

شرکت‌های مختلفی در ایران واردکننده عمده گوشی‌های موبایل هستند که سعی کردیم در این مطلب اسامی و رده بندی آن‌ها از نظر اعتبار و کیفیت خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این شرکت‌ها اکثراً در شهرهای مختلف ایران نمایندگی دارند و از جمله شرکتهای فروش عمده موبایل هستند که به صورت رسمی در سایت همتا و سامانه جامع گارانتی قابل استعلام است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5286591

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل گوشی هوشمند کسب و کار کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین تولید خودرو گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی لپ تاپ ساز موسیقی ساختمان سازی اسباب بازی ایرانی ماشین لباسشویی صنعت چاپ دکوراسیون منزل خدمات پس از فروش عمده موبایل اطلاع رسانی ی گارانتی خرید گوشی کسری پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود

 به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای شورای مهمانشهر(محل نگهداری مهاجران) بردسیر افزود: با توجه به ساماندهی که در زمینه اتباع بیگانه صورت گرفته، از این پس در سطح استان و به خصوص مهمانشهرها، ارائه تمام خدمات صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارکی که دارای اعتبار هستند، انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: افرادی که نسبت به تمدید و دریافت کارت و مدارک جدید اقدام نکرده‌اند، اتباع غیرمجاز محسوب و مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه شوراهای امور اتباع باید در بهره‌برداری حداکثری از منابع و به منظور تقویت امور و حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کند تصریح کرد: مهمانشهرها به صورت بالقوه دارای ظرفیت اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند که وظیفه شورا بالفعل و عملیاتی کردن آنها است.

وی عنوان کرد: شورا باید از تصدی‌گری فاصله بگیرد و نقش ستادی خود را در هدفگذاری و تصمیم‌سازی برای امور زیربنایی تقویت کند و با تدابیر حکیمانه و موثر همانند لکوموتیو یک قطار موتور محرک در پیشبرد امور باشد.

خضری‌پور ادامه داد: در این راستا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری نیز صرفا از برنامه‌های هدفمند و اثربخش حمایت می کند.

وی تصریح کرد: شورا سریع نسبت به افزایش منابع درآمدی برای تقویت اقدامات فرهنگی، مذهبی، عمرانی و غیره، برنامه‌های خود را ارائه کند، ضمن اینکه هزینه‌های دریافتی از ساکنان و درآمدهای ناشی از اماکن تجاری در مهمانشهرها براساس نظر کارشناس رسمی و بر معیار عدالت صورت پذیرد تا درآمدها واقعی شود و به جای انتفاع عده‌ای از کسبه، تمام ساکنان و عموم مردم از این منابع بهره ببرند.

به گزارش ایرنا، در استان کرمان ۲ مهمانشهر در شهرستان‌های بردسیر و رفسنجان وجود دارد که حدود ۱۲ هزار نفر از مهاجرین در آنجا ساماندهی شده و زندگی می‌کنند.
این مهمانشهرها تحت نظارت و مدیریت اداره کل امور اتباع و استانداری کرمان هستند و به صورت شورایی اداره می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی