Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@16:08:56 GMT

عکس| نصب درجه دریاداری فرمانده نیروی دریایی ارتش

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۳۵۰۶

عکس| نصب درجه دریاداری فرمانده نیروی دریایی ارتش

آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتصاب امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش توسط فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه ای و اعطای درجه دریا داری به وی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسمی درجه دریاداری او را نصب کرد.

در این مراسم که امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا، امیر دریادار خانزادی فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش و سردار سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و امیر کامیابی جانشین معاون نیروی انسانی ستاد کل حضور داشتند، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری با تبریک مجدد این رخداد مبارک به فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش و آرزوی موفقیت برای وی گفت: ان شاءالله حرکت موثری که در دوره امیر خانزادی برای پیشبرد نیروی دریایی ارتش صورت گرفت، با سرعت، کیفیت و عمق بیشتری در دوره جدید فرماندهی نداجا تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدای بزرگ را شاکریم که با زحمات نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران امروز در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان دغدغه ای نداریم و و نگاه ها به سمت مناطق دوردست دوخته شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رشد و بالندگی نیروی دریایی ارتش و حضور موفق و موثر آن در آبهای دور دست، تصریح کرد: حقیقتاً اداره یک نیرو در دوران تحریم و فشارهای دشمن و خلاءهای اعتباری کار سهل و آسانی نبوده و علاوه بر برنامه ریزی، تدبیر و کار عمیق، نیاز به نظارت میدانی، سنجش مداوم و مراقبت از پیشرفت درست امور دارد و باید همه کارهای مان با نظارت، کنترل و مراقبت های چندلایه و چند وجهی مورد صحت و دقت سنجی قرار گیرد.

سرلشکر باقری با تاکید بر قدرت افزایی روزآمد نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی ارتش، نوسازی ناوگان نیروی دریایی و مجهز ساختن آن به سامانه‌ها و فناوری‌های جدید را امری مهم توصیف و خاطرنشان کرد: به لطف الهی و به مدد منابع انسانی مومن، متعهد، مصمم و انقلابی امیدواریم نیروی دریایی ارتش همراه با نیروی دریایی قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم تر و مصمم تر از گذشته در میدان های مأموریت حاضر و در سطح منطقه و فراتر از آن عزت و اقتداری در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران را به نمایش بگذارند.

وی با قدردانی از زحمات امیر خانزادی طی دوره تصدی فرماندهی نیروی دریایی ارتش گفت: امیدواریم در دوره جدید فرماندهی نیرو با مدیریت دریادار ایرانی و در سایه دیپلماسی دفاعی فعال، حضور نیروی دریایی ارتش در فراتر از آبهای سرزمینی توسعه یافته و و شاهد رقم خوردن وقایع خرسندکننده ای مانند اعزام و حضور افتخار آمیز و اقتدار آفرین ناوگروه دریایی کشورمان در سن پترزبورگ باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش درجه دریاداری شهرام ایرانی نیروی دریایی ارتش نیروهای مسلح ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی