Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش همدان بر روی ریل توسعه قرار گرفته است، گفت: تکمیل زمین چمن‌های روستایی استان همدان اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه معاونین پشتیبانی، ورزشی و مدیر دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: استان همدان یکی از استان‌های برتر کشور در حوزه‌های مختلفی چون ورزشی، گردشگری، فرهنگی، سیاسی و غیره است که خوشبختانه توفیقات بسیاری را نیز در سطوح فراملی برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با حضور دکتر سیفی که خود از قهرمانان و نام‌آوران کشتی کشور در سال‌های قبل بوده وضعیت ورزش و جوانان استان رو به بهبود است، گفت: خوشحالیم ورزش همدان بر روی ریل توسعه قرار گرفته و در همین راستا نیز اخبار خوبی از کهن دیار هگمتانه به گوش می‌رسد.

سلطانی‌فر با تاکید بر تلاش برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی خصوص ورزش روستایی و بحث زمین چمن‌های روستایی یکی از اولویت‌های پیشرو باشد.

وی با تاکید بر نقش جوانان در آینده کشور، گفت: جوانان استان همدان از سرآمدان کشور در زمینه‌های مختلف خصوص مشارکت‌های اجتماعی هستند لذا باید با برنامه‌ریزی درست از ظرفیت ایشان به‌درستی و به نحو احسنت بهره برد.

توسعه ورزش و جوانان استان همدان ادامه دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های مقام عالی وزارت و معاونین ایشان در امورات مختلف طی چند ماه اخیر، گفت: خوشبختانه از بدو ورود به استان همدان با بهره‌گیری از رهنمودهای جنابعالی؛ معاونین، مجمع نمایندگان استان و استاندار پرتلاش اقدامات شایسته‌ای درشان ورزش و ورزشکاران استان همدان انجام شده است.

وی تصریح کرد: جذب بی‌سابقه اعتبارات چند ده میلیاردتومانی، احیاء پروژه‌ای غیرفعال شده همچون پروژه سه سالن تخصصی شهید شمسی‌پور پس از 14 سال، بهره‌برداری از چند طرح عمرانی، راه‌اندازی آکادمی رشته‌های مختلف ورزشی، تعیین محدوده اماکن و املاک ورزشی جهت حفظ و حراست از اموال بیت‌المال، کسب چندین مدال در سطوح ملی و فراملی همچون مهدی حاجیلوییان و غیره از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته طی این مدت است که می‌توان از آن ها نام برد.

سیفی با بیان اینکه در ادامه راه نیز با حمایت ویژه از قهرمانان، بهره‌گیری از نظر اندیشمندان، مجمع نمایندگان استان، جوانان و تمامی صاحب‌نظران باقدرت به برای رسیدن به اهداف ترسیم شده تلاش خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه امروز توسعه همه جنبه استان همدان خصوصاً در حوزه ورزش در رأس قرار دارد که جای امیدواری دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ورزش و جوانان همدان حمید سیفی ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

به گزارش خبرنگار مهر, سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات (پایگاه‌های مقاومت محلات) تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: طبیعتاً این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستان‌ها، شوراها و شهرداری‌ها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی از شرکت حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگزاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و به عنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران به عنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده‌ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را به عنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه مندان کشتی کنیم.

کد خبر 6088037

دیگر خبرها

  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد