Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@15:56:16 GMT

ظرفیت تزریق واکسن کرونا در رزن روزانه ۱۵۰۰ دوز است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۳۵۲۵

ظرفیت تزریق واکسن کرونا در رزن روزانه ۱۵۰۰ دوز است

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا سلامتی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری کنترل هماهنگی و مقابله با کرونا ویروس این شهرستان از بسیج همه ادارات شهرستان رزن برای تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز واکسیناسیون و خودرو جهت انجام واکسیناسیون در روستاها خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون روزانه ۴۰۰ دوز واکسن در شهرستان رزن تزریق می‌شود در حالی که ظرفیت تزریق واکسن در شهرستان رزن روزانه ۱۵۰۰ دوز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری خوب اصناف شهرستان رزن در اجرای محدودیت‌ها کرونایی و تعطیلی واحدهای صنفی افزود: علیرغم تأکیدات فراوان مبنی بر عدم مسافرت در تعطیلات متأسفانه شاهد حضور مسافران در شهرستان بودیم که توسط نیروی انتظامی اعمال قانون شد.

فرماندار رزن خاطرنشان کرد: در پیک پنجم شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان و بستری کرونا در شهرستان هستیم که مهمترین عامل ابتلاء عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور در دورهمی ها و تجمعات است.

وی افزود: فوتی‌های پیک پنجم کرونا در شهرستان رزن افرادی هستند که واکسن کرونا را علی رغم اینکه نوبت واکسن آنها رسیده بود دریافت نکرده‌اند.

سلامتی گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح شهرها بالای ۵۵ درصد و در روستاها متأسفانه خیلی کمتر است که باید با اطلاع رسانی از وضعیت موجود مردم ترغیب به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رزن هم با اشاره به موج پنجم کرونا ویروس در شهرستان رزن اظهار کرد: در موج پنجم همه گیری کرونا ویروس، شهرستان رزن در شرایط بسیار حاد و بحرانی قرار دارد.

حسن یعقوبی با بیان اینکه بیش از سه هفته از شروع موج پنجم کرونا سپری شده است افزود: بیش از ۴۰۰ نفر از مردم شهرستان رزن مبتلا به این بیماری شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت رزن گفت: متأسفانه ظرفیت تخت‌های بیمارستان در حال تکمیل است، و ممکن است با عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ما دچار اختلال در خدمت رسانی شویم.

وی با عنوان اینکه خوشبختانه با واکسیناسیونی که در شهرستان صورت گرفته، میزان مرگ و میر، به ویژه در سالمندان کاهش یافته است افزود: مرگ ومیر بیشتر در افرادی است که واکسن کرونا دریافت نکرده یا دوز تکمیلی را تزریق نکرده‌اند اتفاق می‌افتاد.

یعقوبی با اشاره به ظرفیت روزانه واکسیناسیون در شهرستان رزن گفت: در حال حاضر ما آمادگی تزریق واکسن بیش از ۱۵۰۰ نفر در روز را داریم.

رئیس مرکز بهداشت رزن ادامه داد: از گروه سنی واجد شرایط دعوت می‌کنیم برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی در خاتمه افزود: تا به امروز بیش از ۱۴ هزار نفر دوز اول واکسن کرونا، و ۴ هزار نفر دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند که مجموعاً نزدیک به ۱۹ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان رزن تزریق شده است.

کد خبر 5286678

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رزن واکسن کرونا شیوع کرونا محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا بوشهر محدودیت های کرونایی نماز ظهر عاشورا کرمانشاه رعایت شیوه نامه های بهداشتی شهرستان رزن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: بر اثر نزول بارش رحمت الهی در چند روز گذشته و اقدامات اصلاحی در مناطق مختلف تالاب حله، شاهد جاری شدن آب و مشروب شدن این تالاب هستیم.

عبدالرحمن مرادزاده به لایروبی نهر‌های داخلی حله و ایجاد ظرفیت آبگیری بالا در این تالاب اشاره کرد که سال گذشته و برای اولین بار انجام شد.

وی گفت: این اقدامات اصلاحی باعث شده است که میزان آبگیری تالاب افزایش یافته و پهنه وسیع تری از تالاب مشروب گردد و امیدواریم با تخصیص اعتبار جهت تکمیل این اقدامات، به ظرفیت واقعی آبگیری تالاب حله دست یافته و شاهد کارکرد حداکثری اکولوژیکی آن باشیم.

دیگر خبرها

  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن