Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:54:46 GMT

واکسیناسیون ۳۰ درصد جامعه هدف در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۳۵۶۰

واکسیناسیون ۳۰ درصد جامعه هدف در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کتابی در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون اسدآباد اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون با راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سالن شهدای شهر اسدآباد، تمهیدات خوبی دیده شده و تاکنون در این شهرستان ۲۲ هزار و ۲۰۰ واکسن دز اول و دوم تزریق شده است.

وی افزود: با توجه به اختصاص مقدار بیشتر واکسن توسط وزارت بهداشت در روزهای آینده به شهرستان در همین رابطه نیازمند راه اندازی مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون شهرستان هستیم که به همین منظور سالن شهید راحمی به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون تجمعی شهرستان در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم در این رابطه در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابی با اشاره به در حال انجام بودن واکسیناسیون در پایگاه‌های بهداشت روستاهای شهرستان، تصریح کرد: گروه‌های مختلف اعلام شده از جمله فرهنگیان، رانندگان، نیروی انتظامی و گروه‌های سنی در شهرستان برای دریافت واکسن خود در حال مراجعه هستند و از دیگر افراد جامعه هدف واجد شرایط نیز درخواست داریم برای دریافت واکسن خود حتماً مراجعه کرده و تعلل نکنند.

وی با قدردانی از دانشکده علوم پزشکی، ناحیه مقاومت سپاه اسدآباد و نیروهای همیشه در صحنه بسیج، بیان کرد: نیروهای سپاه و بسیج و هلال احمر شهرستان همکاری لازم با دانشکده را از ابتدای شیوع کرونا داشته‌اند.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: این همکاری ادامه دارد، ضمن اینکه برای اضافه شدن مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون و اطلاع رسانی، تزریق و نوبت دهی در این مرکز نیز این همکاری و هم افزایی ضرورت خواهد داشت.

کد خبر 5286054

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اسدآباد فرمانداری اسدآباد ویروس کرونا محرم 1400 ویروس کرونا عاشورا ماه محرم مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا بوشهر محدودیت های کرونایی نماز ظهر عاشورا کرمانشاه تجمیعی واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امید کاویار افزود: همچنین یک مورد دیوارکشی در اراضی روستای بیاج این شهرستان به طور کامل تخریب شد.

او تأکید کرد: مالکان این دو بنا بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که بلافاصله، تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: این اقدام به منظور تأمین امنیت غذایی، جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب شدند.

کاویار گفت: شهروندان باید پیش از خرید هر گونه باغ به ویژه باغ‌هایی با ساخت جدید، مجوز تغییر کاربری را از فروشنده درخواست کنند.

دیگر خبرها

  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد