Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، با ارائه اخطار قانون اساسی به  استناد اصل نهم درخصوص تبعیض های ناروا، اظهار داشت: ما در حال رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور هستیم، اما برخی استان ها هیچ سهمی در ترکیب کابینه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همیشه تاکید ما بر شایسته‌سالاری است، اما انتظار داریم حداقل در انتخاب معاونان وزرا از استانی مانند هرمزگان استفاده شود که نیروهای شناخته شده و توانمندی در عرصه های سیاسی، علمی، ورزشی و خیرین دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آقای رئیسی با شعار عدالت از مردم رأی گرفته، اظهار  داشت: حالا سوال این است که چرا استان هرمزگان با این همه توانمندی، هیچ سهمی در ترکیب کابینه ندارد؟

پس از تذکر این نماینده، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی تصریح کرد: اخطار شما وارد نیست؛ براساس آیین‌نامه، باید اخطار به هیات رئیسه باشد، در حالی که رئیس جمهور محترم اعضای دولت را انتخاب و به مجلس معرفی می‌کند.

وی افزود: دیروز هم آقای رئیس جمهور شرایط و چگونگی انتخاب و معرفی وزرای پیشنهادی را توضیح داد و مبنای ایشان هم استانی نبوده، بلکه ملاک شایستگی و تخصص افراد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرعباس استان هرمزگان احمد مرادی دولت سیزدهم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس