Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@05:39:55 GMT

معافیت مالیاتی موسسات خیریه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۴۰۱۷

معافیت مالیاتی موسسات خیریه

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اعلام کرد : شرط برخورداری از معافیت مالیاتی موسسات خیریه ، نام نویسی در سامانه tab17.mcls.gov.ir است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ،  هادی ابراهیمی تاکید کرد: موسسات خیریه به منظور برخورداری از معافیت مالیاتی براساس بند (و) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به منظور ساماندهی و کارآمدسازی سیاست‌های حمایتی باید در سامانه معرفی شده از سوی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: موسسات خیریه لازم است تمامی مراحل مربوط به ثبت نام از جمله درج شماره حساب های درخواستی را تکمیل کنند.

 ابراهیمی افزود : طبق دستور العمل، مقرر شده است از تاریخ 10 مرداد به بعد موسسات خیریه ، تمامی پرداخت‌های حمایتی خود را از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا ، با درج عدد 110 و شناسه ملی موسسه خیریه در قسمت شناسه پرداخت انجام دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: گزارش پرداخت‌ها از بانک مرکزی دریافت و پس از ثبت در سامانه به سازمان امور مالیاتی به منظور بررسی ارسال می شود.

وی بیان کرد : بر همین اساس صاحبان امضای موسسه می توانند از پانزدهم اول هر فصل صورتحساب عملکرد موسسه و شناسنامه اقتصادی مدد جویان موسسه را بر اساس داده های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در پروفایل مربوطه خود در سامانه مشاهده کنند. 

 ابراهیمی با اشاره به اینکه راهنمای تمامی مراحل ثبت نام در قالب فیلم آموزشی، راهنما و دستور العمل در سامانه قابل رویت است اظهار داشت: در همین راستا شماره تلفن 0212500برای پاسخگویی به مخاطبان پیش بینی شده است. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند سوالات خود را به نشانی پست الکترونیکی که در سامانه آمده ارسال کنند.

وی تصریح کرد: پاسخگویی ظرف مدت 48 ساعت انجام خواهد شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثبت نام مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان رفاه اجتماعی موسسات خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته کار وکارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

وی با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، بیان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

کد خبر 6087411

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود