Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@22:35:53 GMT

رضایی گلر سوم یا دوم استقلال می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۴۳۴۷

رضایی گلر سوم یا دوم استقلال می‌شود

خبرورزشی – به احتمال فراوان علیرضا رضایی دروازه بان سوم و یا نهایتاً دوم استقلال در فصل آینده خواهد بود چرا که استقلال از بین مظاهری و حسینی حداقل یک نفر را حفظ خواهد کرد. جذب رضایی دقیقا با همین این هدف انجام شده که ذخیره باشد هرچند که در بسیاری از دیدار های پیکان فیکس بازی کرد و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد رضایی گفته می‌شود او جوان آینده داری است و مثل حسین پورحمیدی می تواند پیشرفت کند اما باید دید در استقلال چقدر  به او بازی می‌رسد چرا که یک بازیکن اگر بازی نکند، دچار افت می‌شود. پورحمیدی هم دقیقاً به همین دلیل استقلال را ترک کرد و راهی آلومینیوم اراک شد هرچند که بعدها با تراکتور قرار داد بست و حالا بازیکن رسمی این باشگاه محبوب تبریزی محسوب می شود.

گفتنی است حسینی به احتمال فراوان در استقلال می‌ماند اما رشیدمظاهری باید مشکل مالی خود را با این باشگاه حل کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا رضایی استقلال استقلال علیرضا رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال