Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول جهانگیری رییس اتاق اصناف استان اصفهان گفت:تعطیلی ۷ گروه مشاغل شامل رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها، تالار‌های پذیرایی، سالن‌های سینما، پاساژ‌های بزرگ سرپوشیده، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدن سازی، شهربازی و باغ وحش‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: تالار‌ها و سالن‌های ورزشی درحال حاضر تعطیل هستند و خدمات رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و مغازه‌های فست فود و پیتزافروشان بصورت بیرون بر مجاز است.

وی با بیان اینکه سایر مشاغل از امروز فعالیت خود را ادامه خواهند داد، اظهار کرد: تمام اصناف، پاساژ‌ها و بازار بزرگ اصفهان، از امروز با اتمام محدودیت‌ها و تعطیلات سراسری کشور، اجازه فعالیت دارند.

به گفته وی طبق دستورالعمل کشوری ستاد مقابله با کرونا، گروه شغلی یک از امروز بطور کامل فعالیت می‌کنند، اما برخی مشاغل گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ نیز با توجه به شرایط قرمز کرونایی محدودیت دارند.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان با اشاره به همکاری خوب اصناف در رعایت محدودیت و تعطیلی پنج روزه سراسر کشور گفت: اصناف در تعطیلات اخیر  و محدودیت‌های سراسری، بخوبی با ستاد کرونا همراهی و همکاری کردند.

وی اضافه کرد: برخی مشاغل گروه یک هم که ضرورت کمتری برای فعالیت داشتند در این مدت به اختیار خود برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا تعطیل بودند.

جهانگیری در عین حال تاکید کرد: برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، تنها اعمال محدودیت برای اصناف جوابگو نیست و نمی‌توان اصناف را تعطیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: اصناف به تنهایی ظرفیت تعطیلی مجدد را ندارند و در صورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به تعطیلی دوباره اصناف بگیرد، آن‌ها نمی‌توانند برای تحقق این تصمیم با این ستاد همکاری کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی اصناف محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان

مسئول دبیرخانه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون گفت: در این جشنواره ۱۶ گروه نمایش در بخش‌های کانونی و آزاد با شیوه‌ی اجرای (عروسکی و زنده_عروسکی) با موضوعات توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که با انتخاب هیئت داوران متشکل از «امیر شیخ جبلی»، «منصورقربانی» و «منیر السادات سجادیان»، ۳ گروه به عنوان نماینده استان اصفهان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مریم حسینی افزود: این جشنواره امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش تالار هنر شهرداری اصفهان کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

آیین پایانی این جشنواره سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالارهنر شهرداری اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۲ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است