Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:30:19 GMT

تجلیل از غواص فداکار کرمانشاهی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۴۴۱۶

تجلیل از غواص فداکار کرمانشاهی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رستگار یوسفی فرماندار جوانرود در راستای ترویج فرهنگ قدرشناسی، ایثارو فداکاری از بهمن پرورش غواص و غریق نجات کرمانشاهی که هفته گذشته موفق به بیرون کشیدن اجساد سه برادر از دریاچه سد آزادی شده بود، تجلیل کرد.

او افزود: بهمن پرورش از اسوه های ایثار و جوانمردی است و ارزش کارش فراتر از آیین تقدیر و تشکر بوده و قطعا مورد توجه و عنایت خاص خداوند تبارک و تعالی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی ادامه داد: ایشان، سرمایه ملی و افتخاری برای استان کرمانشاه است که در تمام حوادث بدون هیچ چشم داشتی مالی برای نجات جان انسان‌ها در هر نقطه ای می‌رود و نیت و عملش قابل تقدیر است.

فرماندار جوانرود با بیان اینکه این تقدیر در راستای قدرشناسی مردم منطقه از ایشان است که هر جا مشکلی (یافتن اجساد در رودخانه و دریاچه ها) باشد به یاری همنوعان خود می‌شتابد، از فعالیت کمپین مهربانی های کوچک در شهر جوانرود نیز تقدیر کرد.

در تمام آب های مخوف و ناآرام غواصی کرده‌ام

بهمن پرورش غواص کرمانشاهی نیز گفت: پید کردن بیش از ۶۰۰ جسد، ۱۲ شهید، دو بالگرد، حضور در دو عملیات شهید مرزبانی، نیرو هوایی و سپاه و حضور در ۲۶ استان و ۱۳۱ شهر برای یافتن اجساد غرق شدگان در کارنامه کاریم قرار دارد.

او با بیان اینکه در تمام آب های مخوف و ناآرام غواصی کرده‌ام، افزود: ۳۶ بار تا حد مرگ رفتم ولی همیشه پابه پای خانواده های غریق برای پیدا کردن اجساد تلاش کرده و همدم شان بوده‌ام.

گفتنی است :فرماندار جوانرود در این آیین به نمایندگی از مردم این شهرستان با اهدای لوح از خدمات ارزنده بهمن پرورش قدردانی کرد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غریق نجات غواص ایثار بهمن پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله

شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آنها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان شهر دهدشت/ تقدیر از فرهنگیان خبرنگار
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان