Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با تعیین امیر حایک، به عنوان سفیر این رژیم در امارات موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از العین الاخباریه، در ژوئن گذشته یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی «امیر حایک» را به عنوان سفیر این رژیم در امارات تعیین کرد و در انتظار تصویب آن بود که امروز یکشنبه با تعیین حایک در این سِمت موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حایک تجربه بالایی در دو زمینه اقتصادی و گردشگری دارد و شخص مناسبی برای ایجاد پل ارتباطی میان رژیم صهیونیستی و امارات است.

حایک ۵۷ ساله رئیس اتحادیه هتلداران در اراضی اشغالی و شرکت بازیافت "ایلا" است. او قبلا مدیر کل وزارت صنایع و بازرگانی بوده است.

رژیم صهیونیستی و امارات در پی عادی سازی روابط، مجموعه قراردادهایی در حوزه گردشگری، هواپیمایی و خدمات مالی را به امضا رساندند.

اواخر ژوئن گذشته لاپید سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی را افتتاح کرد و آن را «روز تاریخی» دولتش توصیف کرد.

در همین راستا، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد: افتتاح سفارت "اسرائیل" در ابوظبی یک لحظه تاریخی است و ما امروز اینجا هستیم چون "صلح و همکاری در مقابل جنگ‌ها و خصومت را انتخاب کردیم".

لاپید ادامه داد: "اسرائیل به صلح با تمامی همسایگان خود اهمیت می‌دهد، این یک لحظه تاریخی بوده و یادآور این نکته است که مردم تاریخ را می‌سازند، مردم تاریخ را می‌فهمند و آماده تغییر آن هستند، مردمی که آینده را به گذشته ترجیح می‌دهند، در واقع توافقنامه‌ها را رهبران امضا می‌کنند اما صلح را مردم می‌سازند".

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین افزود: کاری که ما امروز اینجا انجام می‌دهیم آخر راه نیست، آغاز از اینجا است و از این مکان راه را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط اسرائیل امارات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی لبنان امروز جمعه گزارش کرد در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیر نظامی  در شهرستان «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده است.

بعد از ظهر امروز هم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و «الضهیره» در جنوب لبنان حمله کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است