Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام ملازاده مدیر شبکه های رادیویی پیام وآوا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: خداوند در قرآن می فرماید هرکس انسانی را زنده نماید گویا به همه انسانها حیات بخشیده است. علم پزشکی از کارآمدترین علوم بشری است که تقریبا همه انسان‌ها در طول زندگی به آن نیازمند هستند بویژه دراین ایام که ویروس کرونا که همه چیز را در دنیا تحت تاثیر قرار داده و به همه اقشار آسیب‌هایی وارد کرده اما تردیدی نیست که در تمام دنیا، فشار و آسیبی که بر کادر درمان وارد شده بیشتر از سایر اقشار جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملازاده افزود:کادر درمانی کشور همیشه و همه مواقع در کنار مردم بوده و از زمان ورود این ویروس منحوس به کشور با مجاهدت و از خودگذشتگی توانستند آرامش نسبی را در بخش درمان ایجاد کرده و در ارائه خدمت به هموطنان از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

مدیر رادیو پیام گفت: شبکه رادیویی پیام به پاس خدمات صادقانه و ایثارگرانه این قشر فداکار ضمن تقدیر از زحمات پزشکان ایران اسلامی  در روز پزشک به نمایندگی از جامعه پزشکان، از پزشکانی که در طول سال با رهنمودهایشان از طریق رسانه رادیو پیام اطلاع رسانی لازم را داشته و با حضورشان در برنامه با رادیو پیام سلامت باشید منشاء آرامش نسبی در حوزه سلامت  جامعه شدند به نمایندگی از طرف مردم ایران با اهداء لوح سپاس قدردان زحمات بی دریغشان شدند.

ملازاده در ادامه گفت: شبکه های رادیویی پیام و آواضمن تبریک و قدردانی از پزشکان و کادر درمانی کشور مقام شامخ شهدای سلامت، پزشکان و کادر درمان که در دوران سخت همه گیری کرونا در صف اول مقابله با دشمن نامرئی، مردانه ایستادند تا سلامت مردم به خطر نیافتد را گرامی می دارد.

وی تاکید کرد: هموطنان عزیز می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه در ایام پیش رو آرامش را برای این قشر فداکار به ارمغان آورده و با عمل به دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا از زحمات کادر درمانی کشور قدردانی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن سلامت درمان مدیر رادیو پیام کادر درمان رادیو پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن