Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@13:04:08 GMT

13 مدیر وزارت ورزش دولت روحانی در زندان!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۷۱۰۰

13 مدیر وزارت ورزش دولت روحانی در زندان!

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نتایج المپیک و بررسی دستاوردهای ورزش در دولت حسن روحانی اظهار داشت: نتایج المپیک توکیو با اینکه مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برنامه‌ریزی مناسبی در این باره نداشته‌اند اما بد نبوده است؛ نتایج و مدال‌های اخیر ایران در المپیک توکیو بر اساس لیاقت ورزشکاران ایران و استعداد ذاتی آنها به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید نحوه اعزام هیات‌های ایرانی به توکیو به منظور حضور در المپیک بررسی شود و کنکاش کنیم چرا مربی بدنساز یک تیم به توکیو اعزام نشده است اما مسئول دفتر رئیس فدراسیون را با خود برده‌اند؟ در حالی که این موضوع آفت و آسیب ورزش محسوب می‌شود.

فروردین گفت: بدنساز تیم ملی کاراته به توکیو اعزام نشده و به جای او مسئول دفتر فدراسیون را با خود برده‌اند که نتیجه آن آسیب‌دیدگی ورزشکار حین رقابت با حریف‌اش است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: وقتی حسن یزدانی در 10 ثانیه آخر کشتی رقابت را می‌بازد، این موضوع مرتبط با مشکل فنی نیست، بلکه به مشکلاتی که در طول اردو برای آنها وجود داشته بازمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: فراکسیون ورزش مجلس 20 روز قبل از اعزام ورزشکاران به المپیک نامه‌ای به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ارسال کرد تا لیست همراهان ورزشکاران که به رقابت‌های توکیو رفته‌اند را به مجلس بدهند اما آنها این کار را نکرده و  پنهانکاری داشته‌اند که این تخلف قابلیت پیگیری دارد، این در حالی است که تاکنون 50 روز از ارسال این نامه گذشته است اما پاسخی به آن نداده‌اند، گویا نگرانی از افشای اسامی همراهان تیم ایران به رقابت‌های توکیو را دارند.

فروردین اظهار داشت: در هیچ کدام از حوزه‌های مختلف ورزش در دولت روحانی رضایتمندی وجود ندارد؛ چراکه مدیران آن فقط شعار داده‌اند؛ خصوصی‌سازی ورزش و زیرساخت‌های ورزش به صورت حداقلی رها شده است؛ نتایج المپیک هم نشان داد که هیچ گونه همکاری و همراهی و نظارتی وجود ندارد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پایان گفت: 13 مدیرکل استانی وزارت ورزش به دلیل فساد در زندان به سر می‌برند به همین دلیل در حال تدوین تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در دولت حسن روحانی هستیم./ فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: زندان فساد دولت روحانی مدیر وزارت ورزش فراکسیون ورزش مجلس وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

سازوکار مجلس برای پرداخت بیمه کارگران ساختمانی را اینجا بخوانید.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

خبر موافقت مجلس با ارجاع اختلاف شرکت‌های توانیر ایران و گنت ترکیه به داوری را هم اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟