Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:48:00 GMT

عملیات انتحاری فرناندز مقابل رئال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۷۱۶۱

عملیات انتحاری فرناندز مقابل رئال (عکس)

دروازه بان تیم لوانته برای نجات دروازه تیمش در واپسین دقایق بازی امشب برابر رئال مادرید، کار قرمز را با جان خریده و اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های لوانته و رئال مادرید یکی از زیباترین بازی های امشب فوتبال اروپا بود؛ جایی که شاگردان آنجلوتی خیلی زود مقابل میزبان شان به گل رسیدند اما در ادامه بازی، با دریافت دو گل چهره بازنده به خود گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئالی ها اما موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند اما لوانته با زدن گل سوم، نشان داد که عزم خود را برای کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی جزم کرده است. البته این پایان کار نبود و رئالی ها در دقیقه 85 با گل زیبای وینیسیوس جونیور دوباره بازی را به تساوی کشاندند.

 

 

آیتور فرناندز، دروازه بان تیم لوانته پیش از دریافت گل سوم با دو عکس العمل پی در پی دروازه تیمش را نجات داده بود اما روی ضربه فنی و زیبای جونیور تنها یک تماشاگر بود تا این بازیکن برزیلی در عرض 10 دقیقه موفق به دبل شود. دو دقیقه از این گل نگذشته بود که وینیسیوس جونیور روی پاس بلند رودریگو می رفت سومین گل را هم وارد دروازه لوانته کرده و یک هت تریک بیادماندنی را در ورزشگاه سیوداد والنسیا رقم بزند؛ خروج به موقع دروازه بان حریف اما این اجازه را به مهاجم برزیلی رئالی ها نداد؛ البته این خروج به قیمت اخراج فرناندز تمام شد.

 

 

 

 

آیتور فرناندز که نمی خواست در دقایق پایانی برای بار چهارم دروازه خود را باز شده ببیند، بعد از اینکه روی غفلت مدافعان تیمش، مهاجم رئال را صاحب توپ دید، به سرعت از دروازه خارج شده و با ترک محوطه جریمه با یک تکل بلند، توپ را نشانه رفت اما یک جای عملیات نجات دروازه بان لوانته اشکال داشت چرا که توپ در حین تکل زدن به دست او برخورد کرد و همین موضوع کافی بود تا داور با توقف بازی، کارت قرمز مستقیم را به او نشان دهد.

با توجه به اینکه لوانته هر 5 تعویض خود را انجام داده بود، امکان حضور دروازه بان دوم این تیم در دقایق باقی مانده وجود نداشت و به همین دلیل یکی از بازیکنان داخل زمین، دستکش به دست شده و درون دروازه ایستاد؛ این بازیکن روبن وزو، مدافع پرتغالی لوانته بود که به عنوان جایگزینِ دروازه بان اخراجی تیمش درون دروازه ایستاد و خوش شانس بود که در اندک دقایق باقی مانده توپ خطرناکی به سمت دروازه اش نیامد تا کار با حساب سه بر سه به پایان برسد.

 

وینیسیوس جونیور لوانته رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور لوانته رئال مادرید دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پورتو بعد از ورود به زمین در نیمه ‏دوم برای خیرونا به چهره محبوب رئالی‌ها تبدیل شد. دو گلی که او ‏وارد دروازه بارسا کرد می‌تواند باعث قهرمانی زودهنگام رئال شود. ‏

پورتو در دقیقه 65 به جای داوید لوپز وارد زمین شد. تا آن زمان بارسا ‌‏2-1 از خیرونا پیش افتاده بود ولی پورتو کمتر از یک دقیقه بعد از ‏ورود به زمین گل زد تا بازی 2-2 دنبال شود. او دو دقیقه بعد در ‏نقش پاسور ظاهر شد و میگل گوتیرز با پاس او بازی را 3-2 به سود ‏خیرونا کرد. ‏

درحالیکه بارسا هنوز برای بازگشت امید داشت در دقیقه 80 پورتو با ‏ضربه‌ای تماشایی به زیبایی دروازه بارسا را باز کرد تا امیدها نقش بر ‏آب شود. ‏

ویدئو: 331814

این تعویض طلایی ارسال ساویو را با شوتی سرضرب و تماشایی به ‏گوشه سمت چپ دروازه بارسا فرستاد تا نتیجه 4-2 شود. او با دو ‏گل و یک پاس گل ستاره اصلی خیرونا در بازی امروز است. اگر بازی با ‏پیروزی خیرونا به پایان برسد رئال مادرید قهرمان این فصل لالیگا ‏خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)