Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان زمین­‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در جشنواره شهید رجایی به دلیل کسب امتیاز ۱۰۰۰ در شاخص‌های عملکردی موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش ایسنا، این سازمان در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب ۷۴۵.۴ امتیاز از سقف ۱۰۰۰ امتیاز در شاخص­‌های عمومی و ۱۰۰۰ امتیاز از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز در شاخص­‌های اختصاصی و به عنوان دستگاه برتر میان سازمان­‌های وابسته وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۹ شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیابی عملکرد دستگاه‌­های اجرایی در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری،  هرساله توسط سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام می­‌شود و نتایج ضمن ارائه به مراجع ذیربط از جمله ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در جشنواره شهید رجایی ارائه خواهد شد.

شاخص‌­های ارزیابی عملکرد اختصاصی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور شامل شناسایی- پی‌جویی، اکتشاف عمومی و تفصیلی پتانسیل­‌های معدنی کشور، تهیه نقشه زمین­‌شناسی کاربردی در مقیاس‌های مختلف، تهیه نقشه‌­های مهندسی و مخاطرات زمین‌­شناختی (زلزله، ریزگرد، سیل، فرونشست، تغییرات اقلیم، دریایی‌و...)، چرخه اکتشاف به روش ژئوفیزیک هوایی، نمونه­‌های آنالیز شده، پتانسیل‌یابی و ارزیابی ژئوپارک­‌های ایران و گزارش تحلیلی مجموعه داد­ه‌­های زمین­‌شناسی و اکتشافی کشور است که به پیشنهاد دستگاه به تصویب سازمان اداری استخدامی کشور می­‌رسد.

از سویی، شاخص­‌های عمومی نیز به طور فراگیر طی بخشنامه‌­ای هرساله از جانب سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب ۷ محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره‌­وری، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت­‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد به دستگاه­‌های اجرایی ابلاغ می‌­شود.

به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، برای سومین سال پیاپی، سازمان زمین­‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور موفق به کسب رتبه برتر در این جشنواره شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی سازمان زمین شناسی وزارت صنعت معدن و تجارت شناسی و اکتشافات معدنی کشور جشنواره شهید رجایی سازمان زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر