Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امیر دریادار مصطفی تاج‌‎الدینی در حاشیه جلسه آمادگی مسابقات ارتش‌های جهان گفت: روسیه، سوریه، چین، نزوئلا، هند و هم‌چنین تیم کشورمان در مسابقات بین‌المللی غواصی ارتش‌های جهان در چابهار و کنارک شرکت می‌کنند.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش افزود: این شمشمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان است که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و منطقه سوم نیروی دریایی کنارک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی دریایی ارتش در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی که این مسابقات در کشور روسیه برگزار می‌شد موفق شد مقام دوم مسابقات شده و در سال ۲۰۱۹ هم مقام اول این مسابقات را از آن خود کرده است.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این مسابقات با حضور مقامات ارشد نیرو‌های دریایی کشور‌های شرکت کننده و هم‌چنین مقامات ارشد نظامی کشورمان در کنارک آغاز می‌شود؛ گفت: بیش از ۱۰۰ ورزشکار در این مسابقات که تا ۱۱ شهریورماه ادامه دارد شرکت می‌کنند و کاروان‌ها از امروز تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

دریادار تاج‌الدینی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با این مسابقات، مسابقات جام دریا به میزبانی بندر انزلی و با حضور کشور‌های روسیه، قزاقستان، آذربایجان و هم‌چنین تیم کشورمان برگزار می‌شود؛ بدین صورت جمهوری اسلامی همزمان میزبان دو مسابقه بین‌المللی با حضور ارتش‌های جهان خواهد بود.

 مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ در ۳۴ رشته از ۳۱ مردادماه به مدت دو هفته در کشور روسیه به عنوان میزبان اصلی و کشور‌های ایران، چین، بلاروس، قزاقستان، صربستان، قطر، هند، الجزایر، ویتنام، ازبکستان و ارمنستان برگزار خواهد شد که ایران و چابهار میزبان مسابقات غواصی عمق خواهد بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات جهانی غواصی سواحل چابهار ارتش های جهان نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور که برای شرکت در اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی به سن پترزبورگ سفر کرده است، عصر روز چهارشنبه با همتای چینی خود دیدار و گفت وگو کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان همچنین در دیدارهای جداگانه با مشاور امنیت ملی برزیل و عراق دیدار کرد.

از سوی دیگر، وی در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899366

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ