Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «هوشنگ بازوند» روز دوشنبه در پیامی اول شهریور روز پزشک و زادروز بوعلی سینا را به خانواده پرتلاش بهداشت و درمان تبریک گفت.

این پیام با آیه شریفه «وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (سوره مائده آیه ۳۲)» (هرکس نفسی را حیات بخشد گویی همه مردم را حیات بخشیده است) شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: یکم شهریورماه زادروز طبیب و دانشمند بزرگ، بی بدیل و نامدار ایرانی "  بوعلی سینا " و روز پزشک؛ فرصتی است برای ارج نهادن و تکریم جهادگران سلامت، تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و نکوداشت و گرامیداشت جایگاه والا و ارزشمند عزیزانی ایثارگر، فداکار، شرافتمند و باگذشت که جانانه، عاشقانه و خالصانه و با تعهد به خداوند جان آفرین علاوه خدمت به مردم، با تمام توان و دانش در خط مقدم میدان مقابله با کرونا پیشگام هستند و برای کاهش درد و آلام و حفظ سلامت مردم کوششی وصف ناپذیر دارند.

بازوند افزود: در این روزهای سخت که با ایستادگی، اهتمام جدی، همت والا و عزم راسخ پزشکان متواضع و بی ادعای ایران اسلامی، صحنه های زیبا و ماندگاری را در مبارزه با کرونا شاهد هستیم به راد مردان و شیرزنان عرصه سلامت به بلندای جایگاه والایشان درود می فرستیم و ازخودگذشتگی و فداکاری متواضعانه آنان را که بی شک در تاریخ ماندگار و به عنوان حماسه های بی بدیل در اذهان به یادگار می ماند، ارج می نهیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: تلاش خانواده بهداشت و درمان استان امروز که در پیک پنجم نیز با همان صلابت و همت برای سلامت مردم با کوششی بی بدیل و وصف ناپذیر به میدان آمده اند؛ یادآور مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و رقم خوردن جلوه های شکوهمند رشادت، ایثار و شجاعت در تاریخ این مرز و بوم است.

بازوند اضافه کرد: امروز جهادگران سلامت به عنوان اختران درخشان و فروزان با اهتمامی بی نظیر در این شرایط سخت با جانفشانی و ایثار خدمتگزار خدوم و صدیق مردم هستند و امروز از همه مردم درخواست و خواهش می کنم به پاس تلاش های این عزیزان و برای حفظ سلامت جامعه مشارکت بیشتری را با جدیت لازم در رعایت توصیه های بهداشتی داشته باشند که این بهترین هدیه برای جامعه پزشکی و تکریم از قهرمانان حریم سلامت است که جانانه پاسدار جان مردم هستند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه تصریح کرد: در این ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت؛ به روح بلند این عزیزان که به فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مکتب عاشورایی تجلی بخشیدند، درود می فرستم و "روز پزشک" را به خانواده فرهیخته پزشکان ایثارگر و خانواده بهداشت و درمان فداکار تبریک عرض می نمایم و از همه تلاش های شجاعانه، صادقانه، فداکارانه و دلسوزانه این عزیزان تقدیر نموده و صبوری و همراهی خانواده های کادربهداشت و درمان که این روزهای سخت شاهد حضور شبانه روزی این سربازان فداکار و قهرمانان پرافتخار در مراکز درمانی هستند را ارج می نهم. 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند دفاع مقدس روز پزشک کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند دفاع مقدس استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند دفاع مقدس روز پزشک کرمانشاه بهداشت و درمان روز پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با سالگرد عملیات بیت المقدس در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱، مصاحبه ای از سرتیپ بازنشسته توپخانه و ستاد «مسعود بختیاری» از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افسر عملیاتی قرارگاه کربلا از طراحان عملیات بیت المقدس(عملیات آزادسازی خرمشهر) در خصوص نحوه طرح‌ریزی، اجرای و در نهایت موفقیت عملیات بیت‌المقدس در سایت جماران منتشر شد.

در بخش ابتدایی این گفتگو امیر بختیاری توضیحاتی درباره نقش ارتش در مدیریت جنگ پرداخته و می گوید؛« مدیریت صحنه جنگ را ارتش بر عهده داشت. به این دلیل که در آن زمان هنوز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انسجام سازمانی پیدا نکرده بود. اساساً سپاه به عنوان فرماندهی کل تشکیل نشده بود و به صورت سپاه شهری با وظیفه انتظامی عمل می‌کرد. آقای ابوشریف و مرتضی رضایی که هر دو به فرماندهی سپاه منصوب شدند، اساساً معتقد به جنگیدن سپاه با دشمن خارجی نبودند و اعتقاد داشتند که سپاه وظیفه دیگری دارد. اما تعدادی دیگر که از فرماندهان سپاه که عمدتاً متعلق به استان خوزستان بودند مثل آقای شمخانی، سردار رشید، احمد غلامپور و شهید احمد سوداگر اعتقاد داشتند که سپاه باید در جنگ برون مرزی نیز شرکت کند. غرض این بود که بگویم در سال اول جنگ مدیریت صحنه بر عهده ارتش است، زیرا نیروهای سپاه هم فاقد سازمان و هم فاقد تجربه هستند.»

خبرآنلاین در بازنشر این گفتگو در رسانه خود، این بخش از اظهارات امیر بختیاری را محور تیتر خود قرار داده و سهوا نام آقای محسن رضایی را به جای مرتضی رضایی آورده بود، که به این وسیله از این اشتباه سهوی عذرخواهی می کند.

متن کامل این گفتگو با تیتر «امیر سرتیپ بختیاری: در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند» را بخوانید.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901285

دیگر خبرها

  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب