Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@04:58:11 GMT

مهدی قائدی در تمرینات شباب الاهلی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۷۹۴۷

رسانه های امارات اعلام می کنند ستاره استقلال در یک قدمی پیوستن به شباب الاهلی قرار دارد

به گزارش طرفداری، آینده مهدی قائدی مهاجم استقلال این روزها با آبی پوشان پایتخت مشخص نیست و حضور این بازیکن در دبی از هفته گذشته و مذاکراتش با شباب الاهلی حاشیه های زیادی داشت.

دو روز پیش فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از جلسه با احمد مددی مدیر عامل باشگاه اعلام کرد به او اطلاع دادند که فروش قائدی منتقی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون از امارات اخبار جدیدی به گوش می رسد و به نظر می رسد باشگاه شباب الاهلی وارد فاز جدیدی از مذاکرات با باشگاه استقلال شده و می خواهد قرارداد قائدی را رسمی کند.

طبق گزارش‌های رسیده از امارات، قائدی در دو روز گذشته در تمرینات شباب الاهلی حضور پیدا کرده و در تست های پزشکی نیز حاضر شده است. در زیر می توانید فیلم حضور قائدی در تمرینات شباب الاهلی را مشاهده کنید:

 

پیگیری ها گویای این است که مهاجم استقلال روز گذشته قراردادش را به صورت رسمی با الشباب الاهلی امضا کرده و تمام کارهای تصویری بردای برای معارفه این بازیکن انجام شده و قرار است امروز(سه شنبه) به صورت رسمی این خبر اطلاع رسانی شود.

البته از قطر نیز امروز برخی از نشریات مدعی شدند باشگاه الغرافه قطر با هدایت استراماچونی سرمربی سابق استقلال دوباره مذاکراتش را با استقلال و مهدی قائدی از سرگرفته است.

الغرافه پیش از این نیز با باشگاه استقلال مذاکره کرده بود ولی به دلیل اختلاف مالی این مذاکرات به نتیجه نرسید. اما رسانه های قطر امروز مدعی هستند که باشگاه قطری هم دوباره وارد عمل شده تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

این طور که از شواهد بر می آید و اخباری که از امارات و قطر مخابره می شود مهدی قائدی در استقلال نمی ماند و به زودی به صورت رسمی تیم جدیدش مشخص خواهد شد.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازیکن لیگ برتری در خانه‌اش دستگیر شد فرهاد مجیدی مانع از انتقال جنجالی / محمد دانشگر: آقا فرهاد مشکلم را حل کرد، می مانم علی نعمتی امروز پرسپولیسی می شود توخل: جورجینیو نمی درخشد اما کاری می کند سایرین بدرخشند سود 7 میلیون دلاری مایکل جردن از فروش پیراهن لیونل مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شباب الاهلی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد

تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از امروز با حضور ۱۸ بازیکن دنبال خواهد شد.

طرفداری | لیگ ملت‌های 2024 از اول خرداد ماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به‌عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان هم اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز 39 بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت 9 روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست 30 نفره خود را داشتند، مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) پائز لیستی 18 نفره ارائه کرد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به‌صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی و امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد