Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:37:33 GMT

نیاز کنونی بیماران کرونایی اهدای نفس است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۸۷۵۲

نیاز کنونی بیماران کرونایی اهدای نفس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری صفت، معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان با اشاره به اینکه پویش اهدای نفس به منظور تهیه کپسول‌های اکسیژن، برای بیماران نیازمند کرونایی در همدان آغاز شده است، افزود: در این طرح با استفاده از کمک‌های مالی خیران، کپسول‌های اکسیژن ده لیتری برای بیماران نیازمند تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اجرای چهار مرحله پویش طرح اهدای نفس، بیان کرد: بر اساس این مراحل انجام شده، تاکنون بیش از ۶۰ کپسول اکسیژن تهیه شده است که برخی از این کپسول‌ها ۴۰ لیتری بوده و در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفته و اغلب آن‌ها ده لیتری که به بیماران نیازمند تحویل داده شده است.

شاکری صفت تأکید کرد: مرحله پنجم اهدای نفس که اکنون آغاز شده، به درخواست مراکز درمانی اجرا نمی‌شود بلکه بر اساس درخواست خود مردم است که اقدام به تهیه کپسول‌های اکسیژن ده لیتری می‌ شود.

شاکری صفت افزود: این کپسول‌های اکسیژن به صورت امانت در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفته و پس از بهبودی آن را به مجمع تحویل می‌دهند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان با اشاره به اینکه تعدادی از بیماران می‌توانند از بیمارستان مرخص شوند، اما اکسیژن را در منزل دریافت کنند، گفت: تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیون تومان برای تهیه کپسول‌های اکسیژن برای بیماران نیازمند کرونایی هزینه شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیران سلامت کمیته امداد کپسول های اکسیژن بیماران نیازمند اهدای نفس کپسول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه قانونی توزیع در روستای جگین از توابع شهرستان جاسک خبر داد.

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز ۱۱ اردیبهشت اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه "جگین "، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضایی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر بنزین سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است