Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های بولونیا و سالرنیتانا شب گذشته از سری رقابت های سری آ هفته اول به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه 3-2 به سود شاگردان میهایلوویچ به پایان رسید...

به گزارش طرفداری، تیم های بولونیا و سالرنیتانا از ساعت 21 شب گذشته به مصاف هم رفتند این دیدار در حالی به پایان رسید که هر دو تیم در مجموع 3 اخراجی داشتند و یکی از نکات جالب این بازی هم این بود که هیچ کدام از این اخراج ها به صورت مستقیم نبوده و هر سه بازیکن به دلیل دوکارته شدن، از زمین اخراج شدند اما علاوه بر سه اخراجی و داشتن 5 گل یک آمار جالب در این بازی به ثبت رسید و آن هم ثبت عدد 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

61 برای PPDA تیم بولونیا بود.

در این مطلب به صورت مفصل در مورد این پارامتر آماری صحبت کرده ایم و گفتیم این عدد می تواند به خوبی کمیت و میزان پرسینگ یک تیم را به ما نشان دهد.

آمار بازی بولونیا و سالرنیتانا

بولونیا در دیدار شب گذشته PPDA 2.61 را به ثبت رساند و این قضیه نشان می دهد که شاگردان میهایلوویچ به ازای میانگین هر 2.61 پاس حریف در زمین خودش یک کنش دفاعی را به ثبت رسانده اند. این عدد در حالی بوده که سالرنیتانا عدد 13.36 را به ثبت رسانده است.

لیدز که هم اکنون بهترین تیم لیگ انگلیس از لحاظ این داده آماری است کمترین عددی که برای آن ثبت کرده 5.43 است. در لالیگا نیز که ختافه بهترین آمار را در این داده دارد در بازی اول خود توانست PPDA 4.43 را به ثبت برساند و تاکنون در بین لیگ های معتبر اروپایی بولونیا کمترین PPDA را به ثبت رسانده است البته این عدد در طول فصل افزایش خواهد یافت و بازی تدافعی سالرنیتانا نیز در این قضیه بی تاثیر نبوده است.

در سال های اخیر تیم های سری آیی متوسط و کوچک علاقه خاصی به استفاده از کانتر پرس پیدا کرده اند و از لحاظ داده آماری PPDA، سری آ دارای وضعیت خوبی بین 5 لیگ معتبر است.

 

بیشتر بخوانید:

اینتر - جنوا؛ از شیفت های عرضی تا استفاده از خط طولی برای پرس | تحلیل فنی

توماس فرانک تقدیم می کند؛ پرس سنگین، دفاع فشرده و ... / تحلیل فنی

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازیکن لیگ برتری در خانه‌اش دستگیر شد فرهاد مجیدی مانع از انتقال جنجالی / محمد دانشگر: آقا فرهاد مشکلم را حل کرد، می مانم علی نعمتی امروز پرسپولیسی می شود توخل: جورجینیو نمی درخشد اما کاری می کند سایرین بدرخشند سود 7 میلیون دلاری مایکل جردن از فروش پیراهن لیونل مسی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی رضایت دادند اما اتفاق بدی در این بازی برای شاگردان دانیله ده‌روسی رخ داد.

دیبالا که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در اواخر نیمه اول احساس دردی در ناحیه عضله سه سر ران در پای راستش داشت و به همین دلیل در ابتدای نیمه دوم زمین بازی بیرون رفت و جایش را به نیکولو زالوسکی داد.

با وجود اینکه مصدومیت این ستاره آرژانتین چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما شرایط او باید از سوی تیم پزشکی رم بررسی شود و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که این احتمال وجود دارد که او نتواند تیمش را در بازی برگشت برابر لورکوزن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا همراهی کند.

شاگردان ده‌روسی باید پنجشنبه شب در این دیدار به میدان برود و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری این بازی وجود ندارد ممکن است که شرایط دیبالا برای بازگشت به ترکیب رم مناسب نباشد و این خبر خوبی برای آنها نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • اطلاعاتی جالب درباره جفت‌گیری عجیب‌ترین موجود جهان!
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا