Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:18:40 GMT

تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدرسه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۹۰۰۵

تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدرسه می‌شوند

نورعلی عباسپور مدیرکل دفتر انجمن اولیاو مربیان آموزش و پرورش در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعالیت سرویس‌های مدارس در صورت بازگشایی مدارس بیان کرد: در شرایط کنونی، کار به صورت مشروط دنبال می‌شود تا در صورت بازگشایی مدارس، فعالیت سرویس‌های مدارس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته در مناطق روستایی اعتباری را سازمان برنامه و بودجه برای تامین امکانات در نظر می‌گیرد، اما در سایر مناطق، هزینه سرویس از طریق کارگروه ماده ۱۸ و تصمیم گیری در شورای شهر هر شهر تعیین تکلیف می‌شود.

به گفته مدیرکل دفتر انجمن اولیاو مربیان وزارت آموزش و پرورش در همه استان‌ها برنامه ریزی اولیه را انجام دادند، شرکت‌ها فراخوان دادند و رانندگان مشخص است.

احتمال افزایش ۲۵ درصدی قیمت سرویس مدارس

عباسپور با اشاره به میزان افزایش قیمت‌ها اظهار کرد: هنوز میزان افزایش قیمت مشخص نیست و سال گذشته هم برخلاف سال‌های قبل‌تر که معمولا افزایش ۱۰ درصدی داشتیم به سبب وجود کرونا، با افزایش ۲۵ درصدی همراه بود همچنین امسال هم با توجه به شرایط اقتصادی و تورم افزایشی مانند سال گذشته را پیش بینی می‌کنیم.

او با تاکید بر اینکه شورای شهر در هر شهر میزان نهایی افزایش قیمت را مشخص می‌کند، گفت: امسال به دنبال این هستیم که با شرکت‌های اینترنتی فعالیت خود را شروع کنیم و این موضوع برای خانواده‌ها بهتر است چراکه واسطه کم می‌شود.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاو مربیان وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: بنا بر این بود توافقی در سطح کشور داشته باشیم و طبق شرایطی که برای رانندگان سرویس در نظر گرفتیم کار را دنبال می‌کنیم، البته سال گذشته این موضوع را مطرح کردیم و امسال این امکان برای همه استان‌ها فراهم شده است تا شرایط لازم را تعیین کنند.

عباسپور درباره شرایط واکسیناسبون رانندگان سرویس مدارس هم بیان کرد: رانندگان را شرکت‌های ارائه دهنده سرویس برای واکسیناسیون باید معرفی کنند و تعهدات با شرکت هاست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سرویس مدرسه آموزش و پرورش شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

تین نیوز

​سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی، گفت: با توجه به سیاست های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی های فرسوده فعال ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می توانند نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی های برقی اقدام کنند.

مالکی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می شود.

وی، در این طرح تسهیلات 3 میلیاردریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیاردریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می شود.

مالکی تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل