Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش وزن ۸۲ کیلوگرم تیم جوانان کشتی فرنگی گفت که هدفش مدال طلا در روسیه بود اما کسب برنز باعث شد حداقل زحمات ۶ ماهه‌اش بی‌نتیجه نماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد ناقوسی ملی پوش وزن 82 کیلوگرم تیم جوانان کشتی فرنگی پس از کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی در روسیه گفت: مسابقات جهانی همان طور که از نامش مشخص است، بزرگترین میدان در رده جوانان است، من هم خودم را برای این میدان بزرگ آماده کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه حضور در این رقابت‌ها را در دوره‌های گذشته داشتم و به همین خاطر سعی کردم با استفاده از آن تجربه در جهانی روسیه کشتی‌های خوبی بگیرم.

ناقوسی اظهار داشت: انتظاراتم از خودم بیشتر بود و دوست داشتم نتیجه بهتری می‌گرفتم اما از اینکه توانستم مدال برنز بگیرم و زحمات شش ماهه‌ای که کشیده بودم به نتیجه برسد، خوشحال هستم.

وی افزود: انتظار طلا داشتم و می‌توانستم مدال خوش رنگ‌تری را به دست بیاورم اما یک غافلگیری باعث شد نتوانم به فینال برسم و مدالی که برایش نقشه‌های زیادی کشیده بودم را کسب نکنم.

ناقوسی با اشاره به سطح مسابقات گفت: همه تیم‌ها با قدرت به روسیه آمده بودند، ما هم در تیم ایران با یک تیم آماده شرکت کردیم و با زحمات کادر فنی توانستیم نایب قهرمان شویم، البته توانایی قهرمانی را هم داشتیم.

ملی پوش وزن 82 کیلوی کشتی فرنگی جوانان درباره ارزیابی از عملکرد خودش در جهانی روسیه ادامه داد: بعضی مواقع آدم هر چه تلاش می‌کند نمی‌تواند به هدفی که برای خودش مشخص کرده، برسد و این اتفاقی بود که در روسیه برای من افتاد. اگر چه مدال برنز هم بخشی از تلاش‌هایم را جبران کرد.

ناقوسی با بیان اینکه پس از این مدال به حضور در تیم بزرگسالان فکر می‌کند، افزود: پس از کسب برنز جهانی جوانان به رسیدن به ترکیب بزرگسالان فکر می‌کنم و برای رسیدن به این هدفم فقط تلاش و تمرین می‌کنم، به خصوص که آرزوی هر کشتی‌گیری این است که قهرمان المپیک شود.

دارنده مدال برنز جوانان جهان در جهانی 2021 روسیه در پایان گفت: از خانواده‌ام، کادر فنی تیم، مربی‌ام آقای قاسمی‌راد، عزیز ناقوسی، عزت ناقوسی، مصطفی قاسمی‌راد و مرتضی قاسمی‌راد تشکر می‌کنم و ممنون زحماتی هستم که برای من کشیده‌اند.

چه کسی در بازار بزرگ جانشین سرمربی تیم ملی کشتی آزاد می‌شود؟

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی ایران کشتی فرنگی ایران کشتی فرنگی کشتی ایران کشتی فرنگی ایران مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت

در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی و ساره جوانمردی در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند و به مدال طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد