Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناقوسی ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان پس از کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی در روسیه گفت: مسابقات جهانی همان طور که از نامش مشخص است، بزرگترین میدان در رده جوانان است، من هم خودم را برای این میدان بزرگ آماده کرده بودم، تجربه حضور در این رقابت‌ها را در دوره‌های گذشته داشتم و به همین خاطر سعی کردم با استفاده از آن تجربه در جهانی روسیه کشتی‌های خوبی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناقوسی اظهار داشت: انتظاراتم از خودم بیشتر بود و دوست داشتم نتیجه بهتری می‌گرفتم، اما از اینکه توانستم مدال برنز بگیرم و زحمات شش ماهه‌ای که کشیده بودم به نتیجه برسد، خوشحال هستم.

وی افزود: البته انتظار طلا داشتم و می‌توانستم مدال خوش رنگ تری را به دست بیاورم، اما یک غافلگیری باعث شد که نتوانم به فینال برسم و مدالی که برایش نقشه‌های زیادی کشیده بودم را کسب نکنم.

ناقوسی با اشاره به سطح مسابقات گفت: همه تیم‌ها با قدرت به روسیه آمده بودند، ما هم در تیم ایران با یک تیم آماده شرکت کردیم و با زحمات کادر فنی توانستیم نایب قهرمان شویم، البته توانایی قهرمانی را هم داشتیم.

ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان درباره ارزیابی از عملکرد خودش در جهانی روسیه ادامه داد: بعضی مواقع آدم هر چه تلاش می‌کند نمی‌تواند به هدفی که برای خودش مشخص کرده، برسد و این اتفاقی بود که در روسیه برای من افتاد. اگر چه مدال برنز هم بخشی از تلاش هایم را جبران کرد.

ناقوسی با بیان اینکه پس از این مدال به حضور در تیم بزرگسالان فکر می‌کند، افزود: پس از کسب برنز جهانی جوانان به رسیدن به ترکیب بزرگسالان فکر می‌کنم و برای رسیدن به این هدفم فقط تلاش و تمرین می‌کنم، به خصوص که آرزوی هر کشتی گیری این است که قهرمان المپیک شود.

دارنده مدال برنز جوانان جهان در جهانی ۲۰۲۱ روسیه در پایان گفت: از خانواده ام، از کادر فنی تیم، از مربی ام آقای قاسمی راد، عزیز ناقوسی، عزت ناقوسی، مصطفی قاسمی راد و مرتضی قاسمی راد تشکر می‌کنم و ممنون زحماتی هستم که برای من کشیده اند.

مرتضی القوسی: در دومین تجربه بین المللی ام مدال برنز جهان را گرفتم

مرتضی القوسی ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران پس از کسب مدال برنز جهانی روسیه گفت: این رقابت‌ها دومین تجربه بین المللی ام بود و پیش از این تنها در یک تورنمنت در ترکیه شرکت کرده بودم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که با مدال به ایران بر می‌گردم و دستم خالی نیست و دست پدر و مادر و مربی ام که باعث شدند من به اینجا برسم را می‌بوسم و از آن‌ها تشکر می‌کنم و ان شاء الله در مسابقات بعدی این مدال برنز را به طلا تبدیل می‌کنم.

القوسی با اشاره به سطح بالای مسابقات اظهار داشت: سطح جهانی همیشه بالاست و در مبارزه نیمه نهایی و برای صعود به فینال، یک لحظه مقابل حریفم که از بلاروس بود کشتی را نتوانستم کنترل کنم و چند امتیاز دادم و در ادامه هر چه تلاش کردم نتوانستم این عقب افتادن را جبران کنم و به اصطلاح معروف کشتی را در بیاورم.

دارنده مدال برنز جوانان جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم افزود: همان یک لحظه غفلت باعث شد که کشتی را واگذار کنم و نتوانم به فینال بروم. خدا را شکر، اما که توانستم در رده بندی پیروز شوم و با مدال برنز به ایران برگردم و امیدوارم که در رقابت‌های بعدی بتوانم زحماتی که از خانواده تا کادر فنی برایم کشیده اند را جبران کنم.

وی با اشاره به اهدافش پس از کسب مدال برنز جوانان جهان تاکید کرد: بعد از این مدال تمام تلاشم را می‌کنم که به ترکیب تیم بزرگسالان برسم و همان طور که در رده جوانان در جهانی کشتی گرفته ام، در بزرگسالان هم در مسابقات قهرمانی جهان دوبنده تیم ملی ایران را بپوشم.

القوسی گفت: قطعاً راه سختی در انتظار من است، اما خودم را آماده کرده ام و می‌دانم که باید برای رسیدن به این هدف، تلاش و زحمت هایم را دوچندان کنم تا بتوانم در رده بزرگسالان هم موفق باشم و بتوانم مدال آوری کنم.

بیشتر بخوانید

نایب قهرمانی ایران با یک مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز در کشتی فرنگی جوانان جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کشتی فرنگی جوانان جوانان جهان مدال برنز پس از کسب رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899770

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور