Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رضا حسینی بقانام متولد ۱۳۵۸ تبریز دارای لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، فوق لیسانس ادبیات انگلیسی، دکتری مطالعات ترجمه، موزیسین و فوق لیسانس اتنوموزیکولوژی دانشگاه هنر تهران است.

او موسیقی را از هفت سالگی نزد زنده یاد استاد شاطریان آغاز کرد و سال‌های متمادی با ارکستر‌های جوانان، نوجوانان و ارکستر بزرگ شاطریان همکاری نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقانام در جشنواره‌های داخلی نوازندگی جزو نفرات برگزیده بوده و در کنسرت‌های متعدد داخلی و خارجی حضور داشته است که از آن جمله می‌توان به مقام دوم جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان، مقام اول جشنواره موسیقی دانشجویی ایران در تهران، مقام دوم موسیقی فجر تهران و مقام اول تولیدات صدا و سیما اشاره کرد.

از کتاب‌های او می‌توان به اتنوموزیکولوژی یک مقدمه بسیار کوتاه، ائیواندا تار چالیرام مجموعه ترانه‌های کودکان همراه با سی دی، سی و سه بحث در اتنوموزیکولوژی اشاره کرد.

او در زمینه موسیقی کودک فعالیت‌هایی انجام داده و عضو پیوسته خانه موسیقی شعبه تبریز و عضو انجمن صنفی ایفاگران موسیقی آذربایجان است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشان درجه یک هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد