Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت شانزدهم از فصل ششم برنامه برنامه «کام شیرین» که دوشنبه اول شهریور روانه آنتن می‌شود به بررسی تاثیر فضای مجازی بر ارتباطات خانوادگی در خانواده می‌پردازد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ در این قسمت از «کام شیرین» دکتر رضا ناظری کارشناس برنامه در خصوص بروز و ظهور فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال به عنوان ابررسانه و دور شدن از جهان واقعی و تاثیر آن بر زندگی افراد، دور شدن اعضای خانواده به واسطه فعالیت در فضای مجازی و بروز رفتار‌هایی که گاه ممکن است منجر به بی بندو باری‌های فکری و اخلاقی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شود، مدیریت زمان و محتوا در استفاده از فضای مجازی و موارد دیگر با حاضران در استودیو به بحث و گفتگو خواهد نشست.

فصل ششم «کام شیرین» که چندیست روانه آنتن شده سعی در مهارت آموزی در حوزه روابط بین فردی و فرهنگ گفتگوی خانواده جهت ارتباط بهتر اعضای خانواده با یکدیگر دارد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی، کارشناسی دکتر رضا ناظری و اجرای گیتی خامنه که دوشنبه‌ها بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن سه شنبه ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

 انتهای پیام/

برچسب ها: صدا وسیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا وسیما رسانه ملی کام شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

کد خبر 6096486 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • «مصلحت» در شبکه دو