Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، محمد محسن‌بیگی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا امروز مجموع فرهنگیان واکسینه شده چه افرادی که به مراکز مشخص برای فرهنگیان مراجعه کردند وچه فرهنگیانی که بر اساس اولویت‌های سنی برای دریافت واکسن اقدام کرده‌اند در مجموع قریب به ۸۵ درصد را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پوشش واکسیناسیون فرهنگیان در سطح کشور در استان‌های مختلف متفاوت است؛ در برخی استان‌ها بالای ۹۵ درصد واکسینه و در برخی نیز ۵۰ درصد واکسینه داشته ایم.

وی در مورد فرهنگیان واکسینه شده تهرانی نیز گفت: به طور کلی میزان فرهنگیانی که در تهران واکسینه شده اند قریب به ۷۵ درصد از فرهنگیان این شهر را شامل می‌شود.

محسن بیگی در مورد واکسیناسیون دانش آموزان گفت: واکسیناسیون افراد زیر ۲۰ سال و تهیه واکسن برای آن‌ها از سال گذشته مهمترین دغدغه و مطالبه آموزش و پرورش بوده است. اگرچه که هنوز واکسنی مورد استفاده این گروه سنی مجوز استفاده نگرفته است، اما پیگیری‌ها ادامه دارد.

وی در مورد شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید گفت: در مورد نحوه آموزش و بازگشایی مدارس، چون از روند بیماری بی اطلاعیم، در این حد می‌توانیم بگوییم که آموزش از مهرماه آغاز خواهد شد، اما دستورالعمل‌های متفاوت و متنوعی در هر یک استان‌ها با توجه به شرایط بیماری وجود خواهد داشت که این موضوع از طریق مصوبه ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد.

محسن‌بیگی گفت: در موضوع بازگشایی مدارس هم پروتکل مشترکی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت در حال تنظیم است که هر زمان که خیز بیماری تغییر کرد، بر اساس یک سری دستورالعمل‌ها نحوه آموزش تعیین و بر اساس آن پروتکل‌ها عمل خواهد شد.

وی در پایان گفت: البته با توجه به شرایط موجود بیماری، تقسیم‌بندی‌هایی برای برخی از دروس انجام گرفته است که برخی سرفصل‌ها حضوری و برخی مجازی آموزش داده شود.

کد خبر 622103 برچسب‌ها كرونا در ايران واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند